دروازه‌بان اسبق پرسپولیس به مربی‌اش می‌پیوندد؟

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس به مربی‌اش می‌پیوندد؟

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس به مربی‌اش می‌پیوندد؟

دروازه بان اسبق پرسپولیس قصد دارد به مربی اش بپیوندد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرارداد حامد لک با مس‌رفسنجان به اتمام رسیده و به نظر می‌رسد او قصدی برای تمدید با رفسنجانی‌ها ندارد. لک که سابقه بازی در فولاد و شاگردی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را هم دارد، قصد دارد بار دیگر به اهواز بازگردد.

او در لیگ ٢۴ موفق شد ١٠ کلین‌شیت و میانگین ٢.١۴ سیو در هر بازی را به نام خود ثبت کند.

253 258

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml