علی پروین در بیمارستان بستری شد

علی پروین در بیمارستان بستری شد

علی پروین در بیمارستان بستری شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای دومین بار در ماه اخیر در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از فارس، علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای دومین بار در ماه اخیر در بیمارستان بستری شد.

پروین به دلیل چکاپ پیگیری برخی از موارد پزشکی مرتبط با خود در بیمارستان بستری شده. نزدیکان او معتقد هستند که احتمالاً تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود و خوشبختانه شرایط جسمانی او پایدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

علی پروین چندی پیش هم به دلیل مشابه در بیمارستان بستری شده بود.

258258

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml