قیمت ماشین ظرفشویی که نصف موبایل است!

ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی Mijia N۱ با سیستم خشک‌کن سریع، نرخ پاک‌سازی ۹۹.۹۹۹۹ درصدی ظروف و قیمت اقتصادی رونمایی شد.

اگرچه بسیاری از ما شیائومی را با گوشی‌های هوشمند متنوعش می‌شناسیم، اما این شرکت در حوزه‌های مختلفی از جمله لوازم خانه و آشپزخانه نیز فعال است. این غول چینی اخیرا از یک ماشین ظرفشویی دوکاره هوشمند به‌نام Mijia N۱ رونمایی کرده که با قیمت اقتصادی ۲۹۹۹ یوان (حدود ۴۳۰ دلار) عرضه شده است.

مشخصات ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی Mijia N۱

این ماشین ظرفشویی هوشمند با ۱۱ برنامه انتخابی شستشو همه کاره، از جنبه صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی متمایز است و از استانداردهای بهره‌وری آب سطح ۱ چین در تمیز کردن و خشک کردن پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه ماشین ظرفشویی جدید شیائومی، سیستم درب هوشمند آن است که طی فرآیند خشک کردن به‌طور خودکار باز شده تا گردش هوا تسهیل شود و زمان خشک شد نیز کاهش یابد. هنگامی‌که چرخه خشک کردن ظرف‌ها به پایان می‌رسد، درب به‌طور خودکار بسته شده تا از ظروف در برابر نفوذ حشرات، گرد و غبار و هرگونه آلودگی ثانویه محافظت کند.

ماشین ظرفشویی هوشمند Mijia N۱ مجهز به یک سیستم خشک‌کن سریع سه‌گانه است. این سیستم ترکیبی از هوای گرم PTC، عملکرد خودکار درب و تراکم حرارتی باقی‌مانده را ارائه می‌دهد و خشک شدن سریع ظروف را تضمین می‌کند. بازوی اسپری چرخشی پیشرفته این دستگاه می‌تواند به‌طور هم‌زمان ۴۴ جریان آب پرفشار و دمای بالا را آزاد کرده و با یک سیستم تنظیم هوشمند کیفیت آب و فیلتراسیون دقیق سه‌گانه برای تمیز کردن کامل سخت‌گرین لکه ها کار کند.

به‌منظور افزایش تمیزی ظروف، ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی چرخه شستشوی استریلیزاسیون با دمای بالای ۷۵ درجه سانتی‌گراد را ارائه می‌دهد تا نرخ پاک‌سازی ۹۹.۹۹۹۹% درصدی را به‌دست آورد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml