اجرایی شدن طرح مهم بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزش کشور

بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.

با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در راستای وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه خود موفق شد تا خدمات شایسته و بی سابقه‌ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند.

این اقدام در راستای به حداقل رساندن مطالبات جامعه ورزش و رفع نگرانی و دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان و جامعه بزرگ ورزش کشور و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور مبنی بر حمایت جامع از اصحاب ورزش کشور و در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف حمایتی و بیمه‌ای و لزوم ارائه خدمات موردنیاز و همچنین تأکیدات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه موردنیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آنان انجام شده است.
با اجرای این طرح تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشور می توانند با حداقل بیمه پرداختی معادل سالیانه ۶٠٠٠٠٠ ریال از خدمات معتبر این بیمه شامل بیش از ۶ هزار مرکز درمانی بصورت آنلاین و مطابق اعلام خسارت به شیوه آنلاین و غیر حضوری و پرداخت ٩٠٪‏ خسارت بدون محدودیت و پیش شرط و تا آخرین روز اعتبار بیمه نامه در کلیه اماکن ورزشی کشور استفاده کنند. پرداخت هزینه های ناشی از حادثه تا ٧٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و نقص عضو بر اثر حادثه تا ٩٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و فوت بر اثر حادثه تا ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال از مزایای این طرح است.
بدیهی است با انجام این امر یکی از مهمترین خواسته‌های جامعه ورزش کشور که کاملاً متفاوت و متمایز از خدمات گذشته است، تحقق یافته و موجبات رفع نگرانی جامعه ورزش را فراهم خواهد ساخت.
جهت ثبت نام و مشاهده کامل خدمات به سایت sportinsurance.ir مراجعه کنید.بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml