به تعویق افتادن انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy

استودیوی اولنچ سافت‌ور که توسعه بازی Hogwarts Legacy در جهان هری پاتر را بر عهده دارند؛ به تازگی خبر از به تعویق افتادن انتشار نسخه نینتندو سوییچ این عنوان داده‌اند.

بازی Hogwarts Legacy که در دنیای هری پاتر جریان دارد؛ با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران و منتقدین روبرو شده و در هفته گذشته، شاهد انتشار نسخه نسل هشتمی آن برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز بودیم. متاسفانه، استودیوی سازنده این عنوان که «اولنچ سافت‌ور» نام دارد؛ به تازگی اعلام کرده که کاربران کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ، باید مدت بیشتری را برای تجربه این بازی صبر کنند.

نسخه نینتندو سوییچ Hogwarts Legacy قرار بود تا در ماه جولای منتشر شود؛ اما این استودیو در صفحه توییتر خود اعلام کرده که جهت بهینه سازی بیشتر، انتشار این نسخه تا ماه نوامبر به تعویق افتاده است. «اولنچ سافت‌ور» در بیانیه خود در مورد تاخیر پورت سوییچ Hogwarts Legacy چنین می‌گوید:

«ما از شور و اشتیاق هواداران برای تجربه Hogwarts Legacy روی پلتفرم نینتندو سوییچ آگاه بوده و قصد داریم تا بهترین تجربه ممکن را برای شما فراهم کنیم؛ از صبر و بردباری شما نهایت سپاس را داریم.»

به تعویق افتادن انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy

کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ که در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد؛ با معیار‌های امروزی محصول چندان قدرتمندی نبوده و برخی از چیپست‌های موبایل نیز توان بیشتری نسبت به پردازنده آن دارند! به همین دلیل، استودیوی «اولنچ سافت‌ور» چالشی جدی‌تر از عرضه یک پورت نسل هشتمی را پیش رو خواهد داشت. در چند وقت اخیر، بسیاری از استودیوها نسخه سوییچ بازی‌های خود را به دلیل توان کم سخت افزاری این محصول کنسل می‌کنند.

با این وجود، نینتندو سوییچ یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌ها در تاریخ بوده و عرضه بازی محبوبی چون Hogwarts Legacy برای آن، موفقیت فراوانی را برای این استودیو و شرکت وارنر برادرز به همراه خواهد داشت. همچنین با وجود قدرت نه چندان بالای این کنسول، طی سال‌های اخیر شاهد انتشار پورت‌های با کیفیت فراوانی برای آن بوده‌ایم که از جمله معروف‌ترین آنها، می‌توان به عناوین The Witcher 3: Wild Hunt و Nier: Automata اشاره کرد.

به تعویق افتادن انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy که در روز ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شد؛ یکی از موفق‌ترین محصولات مربوط به دنیای هری پاتر در سال‌های اخیر بوده و چندی پیش، میزان فروش آن به بیش از ۱ میلیارد دلار رسید!

درباره به تعویق افتادن انتشار پورت سوییچ بازی Hogwarts Legacy چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، نینتندو سوییچ با قدرتی کمتر از پلی استیشن ۴ معمولی، امکان اجرای این بازی جهان باز را خواهد داشت؟

 

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml