ایسوس با مانیتور راگ سوییفت اولد PG49WDCD خود به بازار برگشت!

شرکت ایسوس به تازگی از یک مانیتور گیمینگ جدید با نام راگ سوییفت اولد PG49WDCD رونمایی کرده که مشخصات جذابی را به همراه دارد.

شرکت تایوانی ایسوس که یکی از برند‌های پیشرو در زمینه تولید سخت افزار مخصوص گیمینگ محسوب می‌شود؛ به تازگی از مانیتور جدید ۴۹ اینچی QD-OLED خود با نام راگ سوییفت اولد PG49WDCD رونمایی کرده است. این مانیتور خمیده در کنار ظاهر جذاب خود، امکانات چشمگیری را به نیز به همراه داشته که نظر گیمر‌ها و علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب می‌کند.

این محصول شباهت‌های زیادی با مانیتور‌هایی چون MSI پراجکت ۳۹۱C و سامسونگ آدیسی اولد G9 داشته و از یک پنل ۴۹ اینچی QD-OLED با رزولوشن ۱۴۴۰×۵۱۲۰ استفاده می‌کند. نسبت تصویر در این مانیتور التراواید، ۳۲:۹ بوده و تراکم پیکسلی آن نیز به ۱۰۹ پیکسل در اینچ می‌رسد.

یکی از نقاط ضعف ایسوس راگ سوییفت اولد PG49WDCD نسبت به رقبای ۲۴۰ هرتزی خود، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی آن است. البته، ایسوس نرخ پاسخگویی GtG (خاکستری به خاکستری) در این مانیتور را به ۰.۰۳ میلی ثانیه کاهش داده تا تجربه کاربران در حین گیمینگ، روان‌تر از همیشه باشد.

این مانیتور همچنین از Adaptive Sync و AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی کرده تا کاربران در هنگام بازی با اسکرین-ترینگ یا تاخیر در پاسخگویی مواجه نشوند. ایسوس راگ سوییفت اولد PG49WDCD همچنین با حداکثر میزان روشنایی ۱٫۰۰۰ نیتی خود، رکورد میزان روشنایی در مانیتور‌ها را نیز جا به جا کرده است. ایسوس با استفاده از یک هیت‌سینک مخصوص و یک لایه گرافینی، موفق شده تا حداکثر میزان گرما را از پنل QD-OLED استخراج کرده و نرخ روشنایی آن را به این حد برساند.

ایسوس با مانیتور راگ سوییفت اولد PG49WDCD خود به بازار برگشت!

این مانیتور دارای پورت‌هایی چون دیپسلی پورت ۱.۴، HDMI 2.1 و USB Type-C است. پورت‌های USB Type-C به کار رفته در این محصول، از پاور دلیوری نیز پشتیبانی کرده و حداکثر خروجی ۹۰ وات برای شارژ دستگاه‌ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

ایسوس هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق این مانیتور را اعلام نکرده است؛ اما به احتمال زیاد، شاهد عرضه آن با قیمتی رقابتی هستیم تا در برابر محصولات مشابه سامسونگ و MSI با نرخ نوسازی بالاتر، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

ایسوس با مانیتور راگ سوییفت اولد PG49WDCD خود به بازار برگشت!

درباره مانیتور گیمینگ جدید ایسوس راگ سوییفت اولد PG49WDCD چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول در برابر رقبای خود، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود؟

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml