بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم

ما در این مقاله به نقل از سایت مکمل فیت به برسی و آنالیز چند مکمل برتر در مورد بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم می پردازیم.

در ابتدا باید دانست که افزایش حجم و وزن ارتباط تنگاتنگی با تغذیه، تمرین و خواب دارد.

این سه فاکتور از مهم ترین اساس افزایش حجم و وزن هستند. از این ۳ فاکتور اصلی ترین و مهم ترین گزینه، تغذیه سالم و اصولی است.

ما در روزمرهگی خود گاها نمیتوانیم تمام مواد مغذی را از منابع غذایی و طبیعی به دست آوریم، بنابراین مجبور به مصرف مکمل های بدنسازی میشویم.

مکمل های بدنسازی به هیچ عنوان برای بدن های سالم ضرری ندارد و به افزایش سلامتی نیز کمک زیادی میکنند، پس از نظر عوارض بعد از دوره مکملی خیالتان راحت باشد که موردی برای شما پیش نمی آید.

در ادامه به بهترین و موثر ترین مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم سریع عضلات نگاهی میکنیم.

۱- پروتئین وی

پیه و اساس تمامی رژیم های غذایی و بیشترین ماده مورد استفاده برای بدن پروتئین است. پروتئین وی همواره بهترین مکمل بدنسازی به شمار میرود. این مکمل به عنوان غذای اصلی عضله محسوب میشود. در پروتئین وی هر چه مقدارآمینو اسید ها کامل تر باشد عضله سازی بهتر و بیشتری به همراه خواهیم داشت.

استفاده از پروتئین وی در کنار پمپ، کراتین و ال آرژنین میتواند نتیجه عضله سازی شما را افزایش چشمگیری دهد.

چه پروتئینی بیشتر به ما حجم میدهد؟

پروتئین ها به صورت کامل و جامع و در کنار هم بیشترین نتیجه را به بدن ما میدهند.

انواع پروتئینی که ما میتوانیم برای به حداکثر رساندن عضله سازی سریع در بدن استفاده کنیم عبارت اند از: پپروتئین وی ایزوله، پروتئین وی هیدرولیزه، پروتئین وی کنسانتره، پروتئین کازئین، تخم مرغ و سویا است. علت این جواب دهب در تنوع پروتئین ها به حداکثر رساندن تنوع پروتئینی و جذب کردن پروتئین ها در مدت زمان های مختلف است.

ولی با توجه به شرایط اقتصادی تهیه کردن این حجم از پروتئین ها و با این قیمت های بالا کاری دشوار و سنگین است. برای همین برخی شرکت ها اقدام به تولید پروتئین های ترکیبی کرده است.

یکی از بهترین و با کیفیت ترین پروتئین ترکیبی، از برند ماسل تک آمریکا است. پروتئین نیتروتک وی گلد ماسل تک  از بهترین پروتئین ترکیبی در سطح جهان است که میتوانید در سایت مکمل فیت آن را تهیه نمایید.

۲- مکمل کراتین

کراتین به عنوان پادشاه مکمل ها در سطح جهان شناخته میشود. در هر کیلو گوشت قرمز تنها ۴ گرم از این مکمل وجود دارد، بنابراین رساندن این ماده به بدن بدون مکمل غیر ممکن است. این مکمل به طوری پر طرفدار است که افراد غیر بدنساز هم آن را می شناسند.

این مکمل به عنوان پاک ترین و اقتصادی ترین مکمل است.

کراتین باعث افزایش حجم خشک و بدون چربی شما میشود. این مکمل عالی به افزایش انرژی و قدرت بدن شما کمک میکند و سبب بدنی حجیم و خشک میشود.

طبق آخرین تحقیقات محققان، کراتین در یک دوره تا ۳۰ درصد میتواند عضلات شما را حجیم تر و بزرگتر نماید.

این مکمل در کنار گینر و پروتئین وی میتواند نتیاج بهتری برای شما داشته باشد. از خالص ترین و کارامد ترین کراتین های بازار میتوان به کراتین هاردکور ناترکس اشاره کرد. این کراتین از نوع مونوهیدرات بوده و از برترین های بازار آمریکا است.

۳- گینر ها

گینر ترکیبی از پروتئین وی و کربوهیدرات است. این مکمل به افزایش حجم و وزن شما کمک زیادی میکند. مصرف این مکمل به بالا بردن ذخایر گلیکوژنی بدن کمک میکند.

همچنین ترکیب پروتئین با کربوهیدرات عضله سازی شما را بالا میبرد.

اگر جز افراد لاغر اندام هستتید و نمیتوانید کالری مورد نیاز بدنتان را برسانید بهتری گزینه برای شما گینر میباشد.

گینر مس تک اکستریم ۲۰۰۰ ماسل تک یکی از این گینر های به شدت با کیفیت است.

گینر مستک ماسل تک
مستک اکستریم ۲۰۰۰ ماسل تک قابل سفارش از مکمل فیت

۴- پمپ و آرژنین

با مصرف مکمل پمپ پیش از تمرین، شما سطح اکسید نیتریک را در خون‌تان افزایش می‌دهید. با گردش جریان خون بیشتر عضلات شما سریعتر به مواد مغذی دسترسی پیدا میکنند. این دسترسی سریع تر هم سبب افزایش قدرت و انرژی بیشتر و هم عضله سازی بیشتری برای شما به همراه دارد.

مکمل ال آرژنین هم همانند پمپ به افزایش گردش خون شما کمک میکند. علاوه بر آن بر افزایش سطح تستسترون بدن به صورت طبیعی نقش موثری دارد.

این دو مکمل هم در دم عضلانی و هم بهبود کیفیت تمرین نقش دارند.

۵-آمینو اسید ها

آمینو اسید ها تاثیر زیادی در افزایش حجم عضلات دارند.

این مکمل در کنار گینر و کراتین میتواند به شدت به حجم شما کمک کند.

فواید آمینو اسید ها برای عضله سازی و افزایش حجم توسط تحقیقات فراوانی در زمینه سلامت و تناسب اندام کاملا تأیید شده است. دریافت آمینو اسیدهای کافی در رژیم غذایی برای حمایت از سلامت کلی بسیار مهم است. این بلوک‌ های سازنده پروتئین، ریکاوری را سرعت بخشیده، رشد عضلات را تقویت می‌کنند و درد عضلانی تاخیری را کاهش می‌دهند.

۶- امگا سه و مولتی ویتامین

این دو مکمل از مهم ترین مکمل ها برای سلامتی و کارکرد صحیح بدن هستند.

اگر بدن شما ویتامین ها و مینرال های مورد نیاز خود را نداشته باشد نمیتواند به صورت طبیعی و نرمال کار کند.

حال فرض کنید در دوره حجم و وزن هستید، بدن شما ویتامین های مورد نیاز را ندارد و نمیتواند به درستی کار کند. چگونه انتظار دارید که در این شرایط عضله سازی اتفاق بیوفتد و بدنتان رو فرم تر شود.

امگا سه نیز برای سلامت قلب و عروق مفید است و به مبارزه با چربی های مضر بدن می پردازد.

مصرف این مکمل نیز با ترشح هورمون های بدن ارتباط دارد. بدن ما برای ترشح هورمون به چربی های سالم نیاز دارد و امگا سه یکی از این چربی های سالم است.

۷-بی سی ای ای

مکمل بی سی ای ای به تنهایی نمیتواند به شما حجمی دهد. ولی مصرف این مکمل در کنار دوره کراتین+گینر میتواند به عضله سازی و ریکاوری شما کمک زیادی کند.

اگر از پروتئین وی استفاده میکنید، مصرف این مکمل برای شما ضرورتی ندارد و پروتئین به اندازه کافی این مکمل را در خود جای داده است.

نتیجه گیری مقاله مکمل فیت

خب پس تا اینجا فهمیدیم که در کنار تغذیه اصولی و تمرین خوب، مکمل های بدنسازی میتوانند به افزایش حجم و وزن ما کمک زیادی کنند.

این افزایش وزن و حجم با توجه به کیفیت کار و ژنتیک متفاوت است.

در مسئله بعدی باید بدانیم که خرید مکمل های بدنسازی مسئله ای حساس و مهم است.

اگر مکمل فیک و غیر اورجینال تهیه کنیم در واقع به جای پیشرفت به عقب برمیگردیم.

مکمل فیت تمامی مکمل های خود را با ضمانت ارسال میکند و تمامی محصولات قابل استعلام هستند. برای همین میتوانید به راحتی از این سایت خرید کنید. برای سفارش از سایت مکمل فیت فقط کافی است اسم مکمل فیت را در گثگل سرچ کنید و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml