جدیدترین مدل سرویس خواب در سال ۱۴۰۳ | به همراه قیمت و اطلاعات جامع

اگر به اتاق‌خوابی با ظاهر شیک و پرزرق‌وبرق علاقه‌مند هستید، با معرفی جدیدترین مدل سرویس خواب ۱۴۰۳ در این مقاله همراه باشید. گزینه‌های منحصربه‌فردی که در مطلب امروز می‌خوانید، این قابلیت را دارند که اتاق شما را جذاب و آرامش‌بخش نشان دهند.

به‌دلیل اینکه خواب، مهم‌ترین رکن زندگی هر انسانی به‌شمار می‌آید و یک‌سوم از ساعات شبانه‌روز هر فردی صرف آن می‌شود، داشتن یک سرویس خواب راحت و البته زیبا تاثیر ویژه‌ای در کیفیت استراحت فرد خواهد داشت. خیلی از افراد به این موضوع اهمیت نمی‌دهند؛ درحالی‌که یک سرویس نامناسب مشکلات زیادی اعم از بدن‌درد کسالت را به‌وجود می‌آورد.

سبک های گوناگون سرویس خواب

قبل‌از معرفی جدیدترین مدل سرویس خواب ۱۴۰۳ بیایید سبک‌های مختلفی را که در طراحی این سرویس‌ها وجود دارد بشناسیم. بدون شک هریک از شما طرفدار سبک خاصی در دکوراسیون‌سازی هستید. این سرویس‌ها در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند که هر فرد با هر سلیقه‌ای قادر به خرید آن‌هاست.

  • سرویس خواب مدرن: سرویس خواب ساده در رنگ‌بندی‌های ملایم و خنثی و همچنین اشکال و خطوط انتزاعی در بزرگ‌ نشان‌دادن فضای اتاق تاثیرگذار است. یک سرویس مدرن برای همه اتاق‌ها با هر متراژی مناسب است.
  • سرویس خواب کلاسیک: کلاسیک تلفیقی از حالت سلطنتی و مدرن است. در واقع سادگی و جزئیات هر۲ سبک در آن دیده می‌شود. اگر دوست دارید اتاق‌تان را با تزئیناتی منحصربه‌فرد و حالت تجملاتی بیارایید، به‌سراغ سبک کلاسیک بروید.
  • سرویس خواب نئوکلاسیک: نئوکلاسیک سبکی میان مدرن و کلاسیک است. یعنی نه جزئیات پیچیده کلاسیک را دارد و نه سادگی بیش از حد سبک مدرنیته را. اگر تعادل‌پسند هستید و می‌خواهید دست‌تان در انتخاب سایر عناصر اتاق باز باشد، سرویس خواب نئوکلاسیک بهترین گزینه برای شماست.

معرفی جدیدترین مدل سرویس خواب ۱۴۰۳ با قیمت و ویژگی های آن ها

بررسی جدیدترین ترندها برای به‌روزکردن دکوراسیون اتاق‌خواب با یک سرویس خواب مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شاید شما با مراجعه به فروشگاه‌ها نتوانید به انتظارات خود از مشاهده جدید ترین سرویس خواب برسید. اما در این مقاله با توجه آخرین مدل‌هایی که به شما معرفی کردیم، می‌توانید طراحی تازه و فضایی دلنشین را برای اتاق خود به ارمغان بیاورید.

قیمت سرویس خواب در سال جدید

سرویس خواب شاین

سرویس خواب جدید با نام شاین، شامل یک عدد تختخواب ۲نفره، ۲ عدد پاتختی، یک عدد بنچ و صندلی، یک عدد دراور، میز آرایش به‌همراه عسلی و آینه است که شما می‌توانید آن را با قیمت تقریبی ۱۰۵میلیون تومان خریداری کنید.

طراحی به‌روز و روشن این سرویس، فضایی روشن را در اتاق شما به‌وجود می‌آورد و کمک می‌کند که تجربه خوابی لذت‌بخش را با آرامش و لطافتی که در این سرویس وجود دارد، به‌دست بیاورید.

سرویس خواب راشل

به روز ترین سرویس خواب به همراه قیمت

از مجموعه جدیدترین مدل سرویس خواب ۱۴۰۳ می‌توان به راشل اشاره کرد. این سرویس شامل یک تخت با عرض ۱۶۰ سانتی‌متر، ۲ عدد پاتختی، میز آرایش، آینه و صندلی است. شما می‌توانید این سرویس را در بازه قیمتی ۱۰۵میلیون تومان تا ۱۱۸میلیون تومان بخرید.

سرویس خواب راشل دارای سبک کلاسیک بوده و از مرغوب‌ترین متریال‌ها برای ساخت آن استفاده شده است. این سرویس با رنگ‌های زنده و گرم خود، جذابیت بی‌حدومرزی را به دکوراسیون اتاق شما می‌بخشد. اگر به تزئینات چوبی یا به‌اصطلاح همان منبت‌کاری‌های حرفه‌ای علاقه‌مند هستید، راشل انتخاب مناسبی برای شماست.

سرویس خواب ژینوس

این سرویس عروس و داماد شامل تختی با عرض ۱۸۰ سانتی‌متر، ۲ عدد پاتختی، میز آرایش و صندلی است. شما با پرداخت هزینه تقریبی ۲۱۰میلیون تومان می‌توانید آن را سفارش دهید.

متریال اصلی این سرویس، چوب راش گرجستان است. این موضوع نشان از اهمیت پایه و ساختار قدرتمند سرویس در مقابل رطوبت، تغییرات دمایی و ضربه‌های احتمالی دارد. رنگ روشن سرویس ژینوس به‌همراه منبت‌کاری‌های حرفه‌ای، چشم‌انداز مجذوب‌کننده‌ای را به اتاق شما می‌بخشد.

سرویس خواب صبا

اگر به‌دنبال جدیدترین مدل سرویس خواب ۱۴۰۳ هستید، صبا هم می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این سرویس شامل یک تختخواب ۲نفره، پاتختی، کمد، میز آرایش، صندلی و پاف است. تخت صبا به‌دلیل داشتن ابعاد استاندارد و طراحی جذاب خود، بهترین انتخاب برای قرارگیری در فضای اتاق شماست.

شما می‌توانید سرویس خواب صبا را با هزینه تقریبی ۱۸۷میلیون تومان بخرید. اگر به راحتی سرویس به‌خصوص تخت خود بیشتر از ظاهر تجملاتی آن اهمیت می‌دهید، صبا به‌خوبی پاسخ‌گوی نیازهای شماست.

سرویس خواب آرامش

جدیدترین مدل سرویس خواب سال ۱۴۰۳ با سبک آرامش، با قیمتی حدود ۹۰میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. این سرویس دارای یک تخت با عرض ۱۶۰ سانتی‌متر، میز آرایش، آینه، صندلی و ۲ عدد پاتختی است.

از این سرویس به‌دلیل جذابیت‌های استثنایی که دارد، می‌توان به‌عنوان یک اثر هنری ناب یاد کرد؛ چراکه هم‌زمان راحتی و زیبایی را به دکوراسیون اتاق هدیه می‌دهد.

سرویس خواب آرامش در سبک نئوکلاسیک ساخته شده است. ترکیب رنگ‌های روشن با جزئیات منحصربه‌فرد منبت‌کاری، تاثیر خیره‌کننده‌ای در زیبایی اتاق شما دارد. اگر به‌دنبال سرویسی با استایل خاص هستید که ازلحاظ بصری آرامش‌بخش و درعین‌حال شکوهمند باشد، از سرویس آرامش غافل نشوید.

سرویس خواب ملودی

لیست قیمت سرویس خواب در سال 1403

این سرویس تک‌نفره فقط شامل یک تختخواب است که با قیمت تقریبی ۴۷میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. اگر شما فانتزی‌پسند هستید یا برای اتاق‌خواب کودک‌تان دنبال سرویسی زیبا می‌گردید، ملودی با طراحی جالب خود قطعا در نگاه‌تان شگفت‌انگیز خواهد بود.

تختخواب یک‌نفره ملودی دارای طراحی رنگارنگ، شکل‌های جذاب و الگوهای فانتزی است و می‌تواند برای کودکان فوق‌العاده انرژی‌بخش باشد. همچنین لطافت و نرمی آن تجربه خوبی از خوابیدن را در کودک شما ایجاد می‌کند.

جمع‌بندی

اگر قصد دارید امسال دکوراسیون اتاق‌خواب‌تان را تغییر دهید و به‌دنبال جدیدترین مدل سرویس خواب ۱۴۰۳ می‌گردید، به مجموعه اینترنتی باروس سری بزنید. شک نداریم میان تنوع بی‌حدومرز محصولات باروس، بالاخره می‌توانید آنچه را که در جست‌وجوی آن هستید، پیدا کنید. گروه تولیدی باروس با بیش از ۳ دهه فعالیت درزمینه تولید محصولات چوبی، این افتخار را دارد که سفارش‌های شما را به بهترین شکل ممکن به دست‌تان برساند.

معمولا زمانی که از بازسازی یا تغییر دکوراسیون صحبت می‌شود، خیلی‌ها به مکان‌های عمومی مانند نشیمن و آشپزخانه فکر می‌کنند. درحالی‌که این اتاق‌خواب‌ها هستند که باید اولویت باشند؛ چون محلی برای آرامش هستند و نیاز است که هرازگاهی در آن تغییراتی را ایجاد کنید تا از حالت یکنواختی خارج شوند. شما می‌توانید همه معرفی‌های این مقاله را به‌علاوه مدل‌های بیشتر با طیف قیمتی متنوع در باروس بیابید و بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml