جزئیات قرارداد جانشین لوکادیا در پرسپولیس

جزئیات قرارداد جانشین لوکادیا در پرسپولیس

ورزش سه نوشت: مهاجم برزیلی پرسپولیس با شرایط متفاوتی نسبت به دوران بازی در ژاپن به ایران سفر کرد.

جزئیات قرارداد جانشین لوکادیا در پرسپولیس

طی روزهای اخیر ریز اطلاعات قرار داد لیاندرو پریرا در رسانه‌ها انتشار یافت که جنجال‌هایی در مورد این جانشین یورگن لوکادیا در جمع سرخ‌پوشان به همراه داشت و عنوان شد وی با مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار برای مدت ۱۸ ماه به پرسپولیس آمده است.

طبق قرارداد انجام شده بین این مهاجم خارجی و باشگاه پرسپولیس، ۳۶۰‌ هزار دلار برای فصل اخیر(۰۲-۱۴۰۱) بوده و ۷۴۰ هزار دلار هم برای فصل آینده(۰۳-۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن در سال ۲۰۲۲ جزو ده بازیکن پر درآمد جی‌لیگ ژاپن بوده و با دریافت یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار(خالص قرارداد)، نهمین نفر در لیست پردرآمدترین بازیکنان جی‌لیگ بوده که قرارداد وی با احتساب مالیات در ژاپن حدود یک میلیون و چهار صد هزار دلار محاسبه شده است.

با توجه به رزومه و عملکرد پریرا در باشگاه‌های پالمیراس پورتوگوازا ، چاپکوئنزه، کلوپ بروژ بلژیک و گامبا اوزاکا ژاپن، قیمت قرار داد این بازیکن با پرسپولیس(با وجود رقم بالا) اما غیر طبیعی نبوده و البته این بازیکن نتوانست در پرسپولیس توانایی خود را به نمایش بگذارد.

پریرا بخاطر آمادگی دیگر بازیکنان پرسپولیس و ترکیب برنده‌ای که یحیی گل‌محمدی به آن دست نمی‌زد، شانس زیادی برای حضور در زمین به دست نیاورد و با وجود اینکه یک مهاجم زهردار به حساب می‌آمد، اما اشتباه بچه‌گانه او در دیدار لیگ برتر برابر سپاهان که منجر به اخراج‌اش در آن بازی و باخت پرسپولیس شد، بیشتر از اندک بازی‌های موثر او در یاد هواداران در این فصل مانده است.

۲۵۸۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml