حاجی دلیگانی: فرصت کار برای فاطمی‌امین در وزارت صمت وجود ندارد

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهادم این است که جای کار برای آقای فاطمی امین در پست های دیگر وجود دارد.

حاجی دلیگانی: فرصت کار برای فاطمی‌امین در وزارت صمت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس و در موافقت با استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت:‌ معتقدم ساختار تصمیم گیری اقتصادی دولت دچار اشکالاتی است و وضعیتی که امروز در جامعه می بینیم و هیچ کدام از ماها نمی توانیم مطالب را کامل توجیه یا تبیین کنیم، از آنجا نشأت می گیرد.

وی افزود:‌ بپذیریم یا نه یکی از بخش های اقتصادی مهم دولت بخش صمت است که بالغ بر ۶۵ درصد سهم اقتصادی کشور از حوزه صنعت، معدن و صادرات و واردات در حوزه این وزارتخانه تأثیرپذیر است. امروز متأسفانه قیمت یک خودرو شاخص شده است و وقتی در مباحث اجتماعی هم تذکر بدهیم می گویند پراید چند است. یعنی مطالب بی ربط دیگری هم که بخواهیم بگوییم با این شاخص مقایسه می شود.

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه ۱۸ ماه از صدارت آقای فاطمی امین گذشته است، عنوان کرد:‌ ما و شما تلاش کردیم کار را به جایی برسانیم که اثرش را در سفره مردم ببینیم و هدف دیگری نداشتیم. ما به نام جمهوری اسلامی می خواهیم کاری کنیم که بعدا بگوییم روش حکومتداری ما اینگونه است و علاوه بر جهات معنوی، رفاه را هم برای مردم فراهم می کند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه پاکدستی خیلی خوب است و در نظام جمهوری اسلامی غیر از این نباید باشد، ‌تأکید کرد: بحث مهم این است که باید طوری کار کنیم که نتیجه و کارآمدی داشته باشد. اما اکنون کارآمدی را کجا دیدیم و چقدر در زندگی مردم مشهود بوده است. چقدر اعصاب مردم راحت است و شادی مردم در این است که ببینند ثبات وجود دارد.

۲۲۳۲۲۵

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml