حمله مسلحانه به دادگاه نشتارود؟

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن مازندران ادعای مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر حمله مسلحانه به دادگاه نشتارود را تکذیب کرد.

حمله مسلحانه به دادگاه نشتارود؟

به گزارش اقتصاد۱۰۰ به نقل از تسنیم، برخی شبکه‌های اجتماعی مدعی حمله مسلحانه به دادگاه نشتارود شدند که در این حمله دو قاضی و یک دادیار مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

سرهنگ دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: خبر منتشرشده در فضای مجازی از سوی شبکه‌های معاند مبنی بر درگیری و حمله مسلحانه در دادگاه نشتارود کاملا کذب است.

وی ادامه داد: اهالی چند روستا بر سر تنش آبی موجود مشکلات و اختلافاتی داشتند که در همین زمینه جلسه‌ای در دادگاه نشتارود با حضور برخی از اهالی این روستاها و مسئولان دادگستری برگزار شد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که تعدادی از ساکنان نشتارود ظهر امروز برای پیگیری برخی مطالبات خود درباره کم‌آبی، در دادگستری نشتارود تجمع کرده بودند که این تجمع بدون هرگونه حاشیه و تنشی پس از مطرح کردن موضوع با مسئولان، به پایان رسیده است اما برخی کانال‌های ضدانقلاب سعی داشتند با ادعاهای غیرواقعی اینگونه القا کنند که در این مکان درگیری و حمله مسلحانه صورت گرفته است.

مهرداد مقدس‌خو مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان تنکابن نیز به خبرنگار تسنیم گفت: یک حلقه چاه آبی در روستای طالش محله برای آبرسانی و رفع مشکل چهار روستای بابولات، مازبن علیا، مازبن سفلی و کمیلیه در حال احداث است تا مردم در آینده از این آب  بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در حالی که اهالی این روستاها در دادگستری مشغول جلسه با مسئولان بودند، عده‌ای سودجو از روستاهای اطراف با این ادعای اشتباه که با بهره‌برداری از این چاه آب منطقه قطع می‌شود با حضور مقابل دادگستری قصد ایجاد تنش داشتند.

مقدس خو گفت: تمام مراحل کارشناسی برای احداث این چاه با مجوزهای قانونی انجام گرفته و هیچ تداخلی برای کمبود آب روستاهای اطراف ندارد.

انتهای پیام/

 





وبگردی


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml