دردسر جدید برای تیم ملی!

دردسر جدید برای تیم ملی!

خبر ورزشی نوشت: برنامه فدراسیون فوتبال برای فیفا دی خرداد ماه برنامه قابل تعریف نیست. برنامه ریزی شده که تیم ملی در کافا شرکت کند!

دردسر جدید برای تیم ملی!

بر اساس برنامه طراحی شده از سوی فدراسیون فوتبال تیم ملی خرداد ماه و در فیفا دی باید در تورنمنت کافا شرکت کند و در گروهش با تیم‌های قرقیزستان و افغانستان بازی خواهد کرد. آنهم در بیشکک که زمین تمرینی خوبی ندارد و استادیوم شهر هم قدیمی و فرسوده است! این بازی‌ها بیشتراز آنکه برای تیم ملی خوشحال کننده باشد، برای تیم‌های حریف خرسند کننده است به این خاطر که با یکی از نمایندگان فوتبال آسیا در جام جهانی بازی خواهند کرد.

به بهانه سفر تیم ملی به بیشک که امکانات خوبی ندارد و بازی با تیم‌های درجه دوم فوتبال آسیا چند بازیکن بزرگ تیم ملی در تلاش برای مرخصی گرفتن از کادر فنی تیم ملی هستند.

این اتفاق در اردوی قبلی هم رخ داد. سردار آزمون و سامان قدوس به بهانه بازی با روسیه و کنیا از فدراسیون فوتبال مرخصی گرفتند و با توجه به اینکه قرار است این بار با تیم‌های ناشناخته شده تری بازی کنیم، تعداد بازیکنانی که از فدراسیون فوتبال مرخصی خواهند گرفت، بیشتر خواهد شد.

میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون حضور یا عدم حضور تیم ملی در کافا که اینروزها مورد بحث است، در آخرین اظهار نظر گفت: اینکه تیم ملی به این مسابقات برود یا نه، بستگی به تصمیم سرمربی و رئیس فدراسیون دارد. تصمیم کافا این است که مسابقات در این رده سنی نیز برگزار شود و این برای نخستین بار است که در این سطح تیم‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml