در آستانه WWDC تولید مک بوک ایر ۱۵ اینچی افزایش پیدا کرد

در آستانه WWDC تولید مک بوک ایر ۱۵ اینچی افزایش پیدا کرد

اقتصاد ۱۰۰ – به نظر می‌رسد که دیگر نمی‌توان این احتمال قوی را نادیده گرفت که اپل در خرداد ماه، مک بوک ایر ۱۵ اینچی را معرفی خواهد کرد.

به گزارش گروه دانش و فناوری،بر اساس تحقیقاتی که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی به اشتراک گذاشته شده، تامین کننده اپل «کوانتا کامپیوتر» احتمالا در حال آماده شدن برای مک بوک‌های جدید است.

اریک وودرینگ تحلیلگر مورگان استنلی، در یاددشات تحقیقاتی روز جمعه خود که توسط MacRumors به دست آمده، گفته که کوانتا کامپیوتر برای رشد تک رقمی بالای تعداد نوت بوک‌هایی که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه اول تولید می‌کند، برنامه‌هایش را تدارک دیده است. این تحلیلگر معتقد است که افزایش مذکور تا حد زیادی قرار است توسط مک بوک‌های جدید اپل انجام شود.

مارک گورمن از بلومبرگ هم در خبرنامه ماه گذشته خود گفته بود که اپل از مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدیدش، ماه آینده در WWDC 2023 رونمایی خواهد کرد:

به عنوان بخشی از watchOS 10، اپل در حال برنامه‌ریزی برای بازگرداندن ویجت‌ها و تبدیل آنها به بخش مرکزی رابط کاربری ساعت‌هایش است. این استراتژی جدید در ماه ژوئن (خرداد) در رویداد WWDC و همزمان با رونمایی از macOS 14، iOS 16 و مک بوک ایر ۱۵ اینچی و البته هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار، در پیش گرفته خواهد شد.

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر زنجیره تامین محصولات اپل، نسل اول مک بوک ایر ۱۵ اینچی، از تراشه M2 بهره می‌برد و هیچ تغییری در طراحی خارجی این لپ تاپ، به جز تغییر در سایز نمایشگر آن رخ نخواهد داد.

آخرین مک بوک ایر ۱۳ اینچی، سال گذشته در WWDC 2022 معرفی شد و دارای تراشه M2، دوربین ۱۰۸۰p، پورت شارژ مگ سیف ۳، دو پورت تاندربولت ۳، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، مجیک کیبورد به همراه تاچ آیدی و ترک پد فورس تاچ است. قیمت این محصول از ۱۱۹۹ دلار شروع می‌شود و شامل رنگ‌های مشکی نیمه شب، طلایی روشن، خاکستری فضایی و نقره‌ای است.

مشخص نیست که آیا مک بوک دیگری به جز مدل ۱۵ اینچی مذکور در خرداد ماه رونمایی شود، زیرا انتظار می‌رود که مدل‌های جدید مک بوک ایر ۱۳ اینچی و مک یوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه M3 تا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده معرفی شوند؛ همچنین مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی هم که فقط ۳ ماه از عرضه آنها با تراشه M2 Pro و M2 Max می‌گذرد.

کنفرانس توسعه دهندگان امسال اپل از ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) شورع می‌شود و تا ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام



منبع :

جی اس ام



وبگردی


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml