داستان دستگیری هوادار اره برقی چه بود؟

وزارت کشور تونس در روز دوشنبه اعلام کرد هواداری که در جریان مسابقه‌ای از لیگ قهرمانان آفریقا اره برقی در دست داشت، توسط نیروهای پلیس دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دیدار برگشت اسپرانس تونس و القبائل الجزایر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آفریقا که روز شنبه در ورزشگاه رادس برگزار شد، حواشی زیادی در بر داشت و به همین دلیل نیمه دوم آن با تأخیری ۴۰ دقیقه‌ای همراه شد. هواداران اسپرانس ضمن درگیری با نیروهای پلیس، روی سکوهای ورزشگاه آتش به پا کردند. به همین منظور، نیروهای آتش نشانی برای خاموش کردن چندین شعله روی جایگاه هواداران وارد عمل شدند.

گزارش‌های محلی حکایت از این دارد که در جریان آشوب به پا شده، به انبار موجود در ورزشگاه دستبرد زده شده و وسایلی همانند یک اره برقی به سرقت رفته است. اما در روز دوشنبه فردی از وزارت کشور تونس که خواستار مخفی‌ ماندن هویتش بود، گفت: «ما می‌توانیم دستگیر کردن هواداری که اره برقی در دست داشت را تایید کنیم».

طبق گفته سخنگوی دادگاه به ایستگاه رادیویی دیوان، حدود ۶۶ نفر به خاطر خشونت به وقوع پیوسته بازداشت شده‌اند که ۱۲ نفر آن‌ها زیر سن قانونی هستند. در این میان هواداران الجزایری مدعی هستند که نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه، به طور غیر موجه به آن‌ها یورش برده‌اند.

۲۵۷

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml