روزهای تیره و تار رونالدو که در عربستان میگذرد

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد عدم تطابق کریستیانو رونالدو با فرهنگ عربستان‌سعودی باعث جدایی فوق‌ستاره پرتغالی از النصر عربستان خواهد شد.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی النصر با وجود شروع خوب در لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی، به تدریج با حاشیه و ناکامی روبه‌رو شد و شاید خیلی زودتر از حد تصور این کشور را ترک کند.

سایت روزنامه اسپانیایی «ال‌ناسیونال» در گزارشی مدعی شد، کریستیانو رونالدو زیاد در عربستان دوام نخواهد آورد. همانطور که بسیاری می‌توانستند تصور کنند ثابت شده که سازگاری با چنین کشور متفاوتی با فرهنگ بسته بسیار متفاوت است. موانع زبانی هم مانع بزرگی برای هماهنگی فوق‌ستاره پرتغالی با باشگاه جدیدش است.

رونالدو پس از اختلاف نظر با مدیران منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ سرمربی این تیم، تصمیم گرفت راهی عربستان شود و قراردادی با دستمزد ۲۰۰ میلیون دلار در سال امضا کند. با این حال همه‌چیز برای CR۷ پول نبوده و باید بپذیرد که تطبیق‌پذیری‌اش با فوتبال عربستان و آسیا دشوار است.

برخی رسانه‌های اسپانیایی هم در همین راستا مدعی شده‌اند که رونالدو تصمیم دارد به اسپانیا برگردد، جایی که با جورجینا رودریگس نامزدش آنجا آشنا شد و خوشحال‌تر بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml