رونمایی از برترین‌های استندآپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور

رونمایی از برترین‌های استندآپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور

مسابقات استند آپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور طی روز های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه  در شهر بندر عباس برگزار شد.

رونمایی از برترین‌های استندآپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی؛ این رقابت ها که با حضور ۱۲۰ نماینده از ۸ استان کشور و به طور مجزا در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد در نهایت نفرات برتر بدین نحو مشخص شدند.

۲۰۰ متر آقایان(نوجوانان) رهام‌ پور سهراب از مارینای کاسپین اول،محمد صالح حسینی از هرمزگان دوم،مهدی ابراهیمی از هرمزگان سوم و آریا انصاری از هرمزگان چهارم

۲۰۰ متر آقایان(جوانان) امیر حسین هلالات از منطقه آزاد اروند رود اول،بنی عباسی از هرمزگان دوم، امیر حسین نیکخواه از هرمزگان سوم و یونس سالاری از هرمزگان چهارم

در بخش ۱۰ کیلومتر بزرگسالان هم آرام صادقی از کردستان ،پویان نیازی از استان مازندران،مرتضی فراهانی از منطقه آزاد اروند رود و ‌هرمز زارعی از کردستان هم بترتیب عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.

در بخش پنج‌ کیلومتر جوانان هم طاها نیرومند از هرمزگان اول،جواد مظفری از منطقه آزاد قشم دوم،محمد علی امینی از هرمزگان سوم و ابوالفضل سالاری از هرمزگان چهارم شدند.

در بخش بزرگسالان بدون پارو ۱ کیلومتر هم حسین نور الدینی از هرمزگان، رضا خلیلی از بوشهر، محمد امین صادقی از هرمزگان و مهدی قدیمی از منطقه آزاد قشم بترتیب اول تا چهارم شدند و در بخش بدون پارو جوانان هم محمد حسین کیانی از بوشهر،امید علی سلطانی از هرمزگان، رهام ذاکری از هرمزگان و امیر علی حاجی زاده از هرمزگان بترتیب اول تا چهارم شدند.

در بخش ۲۰۰ متر بانوان (جوانان ) عسل پور دهقانی از هرمزگان،محبوبه صادقی از هرمزگان، مهدیه اسدی از هرمزگان و مارال میرزایی از هرمزگان بترتیب اول تا چهارم شدند.

در بخش ۲۰۰ متر بانوان(بزرگسالان)نگین مهر آیین از کرمانشاه ،انسیه شعبانی از هرمزگان و صبا حیدری از هرمزگان و آیسانا ایلان داغی از هرمزگان بترتیب اول تا چهارم شدند

در بخش پنج‌ کیلومتر بزرگسالان هم ستایش گودرزی از هرمزگان اول،ستیا نجفی از منطقه آزاد قشم دوم،مریم آقایی از منطقه آزاد کیش سوم و مهر آسا عباس پور از استان مازندران چهارم شدند.

در بخش پنج‌ کیلومتر جوانان هم ترکی خوانچه بهدمهر از هرمزگان اول، وانیل نجاتی زاده از هرمزگان دوم ،آتنا پور جعفری از هرمزگان سوم و الینا صدیقی ازهرمزگان چهارم شدند.

در بخش ۱ کیلومتر بدون پارو بزرگسال شیما صداقتی از منطقه آزاد کیش اول و رضوانه حمزه پوراز هرمزگان دوم و در بخش ۱ کیلومتر جوانان بدون پارو هم صوفیا نادری ازمنطقه آزاد کیش اول و هدیه رنجبر از هرمزگان دوم شدند.

همچنین در پایان مسابقات باشگاه های برتر کشور در بخش آقایان باشگاه تیو از هرمزگان اول شد،پالایشگاه از هرمزگان دوم شد،طبرستان از مازندران سوم شد و پرشین گلف از هرمزگان چهارم شد.

در بخش بانوان باشگاه های برتر هم پالایشگاه هرمزگان اول، خلیج فارس هرمزگان دوم، مارینای منطقه آزاد کیش سوم و کرمانشاه چهارم شد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml