رونمایی از خودرو کی ام سی T8 | امکانات باورنکردنی این کی ام سی T8 خاص را ببینید

به گزارش شمانیوز : خودرو کی ام سی T8 یکی دیگر از محصولات کشور چین است که توسط شرکت کرمان موتور وارد ایران شده است.نام اصلی  خودرو کی ام سی T8،  جک تی۸ می باشد. خودرو کی
ام سی T8  از اواخر سال ۱۳۹۹ وارد خط تولید شرکت کرمان موتور شده است. خودرو کی ام سی T8 مناسب برای آفرود نیز می باشد. در ادامه به بررسی و معرفی این خودرو می پردازیم.

 


دانلود ویدیو

بررسی KMC T8 (جک T8)

جک T8 که در کشور ما با نام اختصاصی کرمان‌موتور یعنی KMC T8 شناخته می‌شود یک پیکاپ دودیفرانسیل نسبتاً بزرگ است که هر چند از نظر ابعاد به پای تراک‌های غول‌پیکر امریکایی نمی‌رسد و از لحاظ دوام و کارآیی هم یارای رقابت با حریفان خوش‌نام ژاپنی را ندارد، اما قادر است در سطح قیمتی و حد و اندازه‌های خودش کارآمد ظاهر شود و به عنوان جایگزینی نسبتاً مناسب برای پیکاپ‌های پا به سن گذاشته موجود در کشور مطرح گردد. در واقع شما با هزینه خرید یک هایلوکس ۱۲، ۱۳ ساله با کارکرد بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر می‌توانید T8 صفرکیلومتر با خدمات پس از فروش را خریداری نمائید که هرچند وجهه عمومی، کیفیت ساخت و استحکام نماینده تویوتا را ندارد اما حداقل برای چند سال بواسطه نو بودن و گارانتی فعال، هزینه هنگفتی روی دوشتان نخواهد گذاشت.

 کی ام سی T8

از جمله نکات مثبت پیکاپ کرمان‌موتور میتوان به مواردی نظیر: گشتاور مناسب موتور توربوشارژر، فضای جادار کابین، قابلیت حمل بار قابل‌قبول، آپشن‌های کافی، ساختار دو دیفرانسیل و توانایی آفرود متوسط اشاره نمود. البته در این بین مشکلاتی از قبیل: حساسیت بالاتر پیشرانه توربو به کیفیت سوخت (در قیاس با انواع اتمسفریک)، عدم عرضه نسخه اتوماتیک، نبود برخی امکانات رفاهی (به نسبت قیمت)، عرض کم صندلی‌ها و خشکی نشیمنگاه آنها و کوبش تعلیق عقب در هنگام سبک بودن قسمت بار (که البته برای این کلاس تقریباً عادی است) اشاره نمود. در خصوص کیفیت سواری باید تاکید کرد که T8 به نسبت انتظاری که از یک خودرو پیکاپ با شاسی مستقل و فنرهای شمش می‌رود شرایط قابل‌قبولی دارد و به عنوان مثال از نیسان پیکاپ به مراتب نرم‌تر است؛ اما نباید با تصور سواری مشابه کراس‌اوورها به سراغ این محصول بروید که در این صورت از تکان‌های قسمت عقب کلافه خواهید شد. ترمزهای ماشین هم با اینکه از نوع چهارچرخ دیسک و مجهز به انواع سیستم‌های کمکی هستند اما از نظر قدرت وضعیت متوسطی دارند و به هنگام سنگینی بار و شیب‌های
تند، اندکی حس سنگینی را به انسان منتقل می‌کنند. هندلینگ خودرو نیز به نسبت ابعاد و ارتفاع و خصلت‌های آفرودی قابل‌قبول می‌باشد؛ بخصوص که سیستم‌ کمکی پایداری الکترونیکی برای این محصول در نظر گرفته شده که در بسیاری مواقع کمک بزرگی به حساب می‌آید. با این حال باید در نظر داشته باشید که چنین خودروهایی برای تحمل فشار جی در سرعت‌های بالا ساخته نشده‌اند و بواسطه مرکز ثقل بالا و سیستم تعلیق خاص‌شان نباید از آنها انتظار چندان زیادی داشت.

 

داخل KMC T8 (جک T8)

کابین KMC T8 از طرحی ساده و شکیل بهره می‌برد. البته با توجه به ذات خشن و آفرودی ماشین سعی شده بیشتر روی ارگونومی و کارآیی اتاق کار شود اما با این حال از عنصر زیبایی هم عافل نبوده‌اند و خطوط شیک داخلی در ترکیب با فرمان خوش‌دست و نمایشگر لمسی مرکزی حالتی نسبتاً مدرن به فضا بخشیده‌اند. نشانگرهای پشت‌آمپر هم فرم اسپرتی دارند و کامپیوتر سفری میان دو عقربه اصلی، اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار قرار می‌دهد. از لحاظ دید پیرامونی هم اوضاع به نسبت ابعاد بدنه و سگمنت اتومبیل مناسب به نظر می‌رسد، هرچند ارتفاع زیاد خودرو نقاط کوری را پدید آورده که جای خالی سنسورهای پارک جلو و دوربین ۳۶۰ درجه را به یاد می‌آورد. صندلی‌های ماشین عرض کمی دارند و در نتیجه افراد درشت‌جثه روی آنها خیلی راحت نخواهند بود اما در عوض جای پا و سر مناسبی برای ۵ نفر در نظر گرفته شده و دربرگیرندگی کناره صندلی‌ها برای عبور ساده‌تر از پیچ‌ها کارآمد است. فقط ای کاش جنس صندلی‌ها مقداری نرم‌تر بود تا خشکی ذاتی یک پیکاپ آفرودر در داخل کابین کمتر احساس شود. زیر نشیمنگاه عقب
نیز محفظه‌ای برای جعبه ابزار و کپسول آتش‌نشانی قرار دارد که در نوع خود جالب توجه است.

​ کی ام سی T8​


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml