سعید معروف جادوگر والیبالیستی است!

سعید معروف؛ او یک والیبالیست نه، بلکه یک جادوگر است.

 

سعید معروف با وجود بالا رفتن سن همچنان در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد و نشان داده که یکی از بهترین پاسورهای دنیاست. معروف کاملاً از فضای بازی‌های ملی فاصله گرفته و بعد از المپیک توکیو تمام تمرکز خود را روی مسابقات باشگاهی قرار داده است.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.

فنرباغچه امروز در دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال سوپرلیگ ترکیه به‌مصاف تیم زراعت بانک رفت و موفق شد با نمایش درخشان و خیره‌کنندۀ سعید معروف، حریف خود را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. این تیم حالا امیدوار است که در بازی سوم نیز به پیروزی دست پیدا کند و سعید معروف یک فینال بزرگ دیگر را با این تیم تجربه کند.

 

نمایش درخشان و خیره‌کنندۀ معروف در مسابقه امروز باعث شد تماشاگران حاضر در سالن فنرباغچه بارها به وجد بیایند و این ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران را تشویق کنند. روی یک صحنه هم معروف یک پاس استثنایی و سرعتی را برای سرعتی‌زن فنرباغچه ارسال کرد که شاید در دنیا از پس کمتر پاسوری بربیاید.

 

نمایش فوق‌العاده معروف تمجیدهای زیادی را در ترکیه به‌همراه داشته و والیبال‌دوستان این کشور حالا خوشحال هستند که این بازیکن در لیگ ترکیه توپ می‌زند. تا جایی که یکی از طرفداران والیبال این کشور توئیت جالبی را به اشتراک گذاشته و او را یک جادوگر دانسته است، نه یک والیبالیست!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml