سودهای میلیاردی که در دلالی خودروهای چینی کمین کرده است/ جدول خودرو

بررسی قیمت خودروهای چینی در بازار خودرو و از نمایندگی، حاکی از سودهای میلیاردی دلالی در این بازار است.

قرعه‌کشی خودرو برای دلالان، راهی برای کسب سودهای میلیاردی از خودروهای چینی تازه‌وارد به بازار خودرو کشور، باز کرده‌است؛ به طوری که خرید این خودروهای چینی از شرکت‌ها و فروش آن‌ها در بازار با سودهای میلیاردی همراه‌است.

در میان خودروهای چینی که خرید و فروش آن‌ها سودهای هنگفتی به جیب دلالان می‌ریزد و اختلاف قیمت چشمگیری از درب شرکت‌ها تا بازار دارند، می‌توان به خودروهای کی‌ام‌سی اشاره کرد؛ در حال حاضر قیمت خودرو کی‌ام‌سی J۷ مدل ۱۴۰۲ درب نماینگی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است و در بازار این خودرو به قیمت ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد که خرید و فروش آن به منزله سود ۴۸۰ میلیون تومانی در لحظه است.

دیگر مدل‌های این خودرو نیز اختلاف قیمت چشمگیری از درب نمایندگی تا بازار دارند؛ قیمت خودرو کی‌ام‌سی K۷ مدل ۱۴۰۲ درب نمایندگی یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است و این خودرو در حال حاضر در بازار ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و کی‌ام‌سی T۸ مدل ۱۴۰۲ نیز از درب نمایندگی تا بازار ۵۰۰ میلیون تومان اختلاف قیمت دارد.

دیگر خودروهای چینی نیز با اختلاف قیمت‌ها نجومی از درب نمایندگی تا بازار به فروش می‌رسند؛ خودرو هایما S۷ مدل ۱۴۰۲ درب نمایندگی ۸۵۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است و در بازار یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در میان خودروهای فیدلیتی موجود در بازار نیز، فیدلیتی پرایم ۷ نفره مدل ۱۴۰۲ درب نمایندگی یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در بازار ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و مدل ۵ نفره سال ۱۴۰۲ این خودرو درب نمایندگی یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان قیمت دارد و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در بازار ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سودهای میلیاردی دلالی خودروهای چینی/ جدول خودرو

۲۲۳۲۲۷

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml