طلا به زیر ۲ هزار دلار سقوط کرد ! / سقوط بیت‌کوین + جدول

دیروز طلا به زیر مرز ۲هزاردلاری سقوط کرد.از اول ماه مه، این اولین باری است که زیر قیمت ۲هزار دلار برای معاملات آتی طلای معیار قرار گرفت.

 طلا که در بسیاری از موارد پوششی در برابر مشکلات اقتصادی و سیاسی ایفای نقش می‌کند، برای اولین بار از ابتدای ماه مه و پس از صعود به بالاترین حد خود، به زیر مرز ۲هزار دلاری رسید. به نظر می‌رسد با توجه به انتشار آمار اخیر اقتصاد آمریکا سرمایه‌گذاران به جای پناهگاه سنتی طلا  به سوی سایر بخش‌ها تمایل پیدا کرده‌اند.

دیروز طلا برای تحویل ژوئن در کامکس نیویورک به ۱۹۹۳ دلار در هر اونس رسید که با ۲۹.۷۰ دلار یا ۱.۵ درصد کاهش در روز، پس از کمترین قیمت در ۱۹۸۹.۲۵ دلار معامله شد. از اول ماه مه، این اولین باری بود که زیر قیمت ۲هزار دلار برای معاملات آتی طلای معیار قرار گرفت. قرارداد طلا در۴ ژوئن به بالاترین رقم تاریخ یعنی ۲هزار و ۸۵ دلار را تجربه کرد.

قیمت نقدی طلا که منعکس کننده معاملات فیزیکی شمش است و برخی معامله گران با دقت بیشتری نسبت به معاملات آتی دنبال می کنند، ده دقیقه پس از تسویه معاملات آتی به ۱۹۸۷.۶۲ دلار رسید. این رقم در روز قرارداد نقدی ۲۸.۸۴ دلار معادل ۱.۴ درصد کاهش داشت که پیش از آن به کمترین میزان خود یعنی ۱۹۸۵.۵۹ دلار رسید.

طلا به زیر ۲ هزار دلار سقوط کرد ! / سقوط بیت‌کوین + جدول

سقوط بیت‌کوین

دیروز قیمت بیت کوین   به ۲۶هزار و ۹۷۰ دلار  یعنی به پایین ترین سطح ۷ روزه رسید. به نظر می‌رسد معامله گران نگران احتمال افت قیمت بیشتر و شکاف CME در ۲۴هزار دلار هستند.

طلا به زیر ۲ هزار دلار سقوط کرد ! / سقوط بیت‌کوین + جدول

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml