نامه رسمی پیکان درباره محل میزبانی از پرسپولیس

باشگاه در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ درخواست رسمی خود برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را به سازمان لیگ ارائه کرده است.

طی روزهای گذشته حواشی متعددی درباره محل برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایجاد شده است.

در این خصوص روز گذشته ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان طی مصاحبه‌ای اعلام کرد، در هر ورزشگاهی که سازمان لیگ اعلام کند مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند و نظر سازمان لیگ‌ اگر این باشد که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، آن‌ها مشکلی نخواهند داشت. همین مسئله حواشی متعددی را در پی داشت و باعث شد در فضای مجازی، مطالب زیادی از سوی هواداران استقلال و سپاهان علیه باشگاه پیکان و شخص ابراهیم شکوری عنوان شود.

پیگیری‌ها در این مورد نشان می‌دهد که باشگاه پیکان پیش از این درخواست رسمی خود برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را به سازمان لیگ ارائه کرده و گزینه اصلی خودروسازان برای این مسابقه استان البرز است.

1857788

در نامه‌ای که پیکانی‌ها در تاریخ پانزدهم فروردین ماه با امضای حمید عباسی، مدیرعامل باشگاه خطاب به محمدرضا کشوری‌فرد نوشته‌اند، صراحتا اعلام شده که بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان در روز شانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود. نامه‌ای که همان روز در دبیرخانه سازمان لیگ ثبت گردیده و حتی شماره ثبت آن روی نامه نوشته شده است.

مسئله مهم در این خصوص اما موافقت یا مخالفت شورای تامین استان البرز با برگزاری این مسابقه در شهرستان کرج است. شورای تامین البرز برای مسابقه پیکان و استقلال نیز مخالفت خود را با میزبانی کرج اعلام کرد و حالا این امکان وجود دارد که برای جدال پیکان و پرسپولیس هم چنین مسئله‌ای عنوان شود.

در چنین شرایطی ابتدا باید نظر اعضای شورای تامین استان البرز برای میزبانی از بازی پیکان و پرسپولیس اعلام شود و در صورتی که آن‌ها رسما با این موضوع مخالفت کنند، باشگاه پیکان باید ورزشگاه جایگزین خود را اعلام کند. ورزشگاهی که با توجه به شرایط موجود احتمالا ورزشگاه پاس قوامین تهران خواهد بود.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml