قانونی نیستید که نمی توانید ایمیل بگیرید

قانونی نیستید که نمی توانید ایمیل بگیرید

ماجرای ایمیل فدراسیون ژیمناستیک و حاشیه هایی که به وجود آمده همچنان ادامه دارد.

قانونی نیستید که نمی توانید ایمیل بگیرید

ایمان گودرزی: عابد حقدادی رییس جدید فدراسیون رییس سابق را متهم می کند که:«ایمیل فدراسیون را در اختیار ما نمی گذارند تا با فدراسیون جهانی مکاتبه کنیم و مشکل اعزام ها و سایر مشکلات حل شود.» اما حرف های زهرا اینچه درگاهی هم در نوع خودش جالب است که می گوید:«اگر قانونی هستید چرا خودتان اقدام نمی کنید و ایمیل نمی گیرید؟»

روز ۲۴ اسفندماه،وقتی که مجمع فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد خیلی ها امیدوار بودند که مشکلات برطرف می شود و موانع رفع؛اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه مچ پای ژیمناستیک ایران بدجور پیج خورد و حاشیه ها وارد فاز جدیدی شدند.قصه از این قرار است که چون فدراسیون جهانی،انتخابات ۲۴ اسفند را تایید نکرده و هنوز که هنوز است زهرا اینچه درگاهی را به عنوان رییس قبول دارد هیچ مکاتبه ای(چون ایمیلی موجود نیست) از سوی کادر مدیریتی جدید را قبول ندارد.به همین دلیل ورزشکاران فرصت حضور در رقابت های بین المللی را یکی پس از دیگری از دست می دهند. نکته جالب اینجاست که فدراسیون جهانی یک کمیته تحقیق را برای ایران تشکیل داد و پس از پایان تحقیقات با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران خواهان توضیحات درباره مجمع اسفندماه شده اند و زمان مشخصی را تعیین کرده اند تا ایران پاسخ آنها را بدهد.

همین دیروز بود که عابد حقدادی در گفت و گو با مهر در این زمینه حرف زد و دوباره توپ را به زمین رییس سابق فدراسیون انداخت و گفت:« ما کار ورزشکاران را برای مسابقات مختلف از جمله رقابت‌های قهرمانی جهان در ترکیه پیگیری کردیم، اما بعد از برگزاری مجمع انتخابات دوستان با ما همکاری نکردند و ایمیل‌ها را هم در اختیار ما قرار ندادند. ثبت‌نام ورزشکاران باید از طریق ایمیل فدراسیون انجام شود و با توجه به اینکه در انتخابات فدراسیون شکایت‌هایی از طریق یکی از نامزدها به نهاد بین‌المللی شده بود، متأسفانه نهاد بین‌المللی هم اعلام کرده بود شرایط فدراسیون باید با همان شیوه قبل پیگیری شود.»

حقدادی در حالی این حرف ها را می زند که به نظر می رسد صبر زهرا اینچه درگاهی هم به سر آمده است.او که در این مدت تمام تلاش خودش را کرده بود تا موضع سکوت اختیار کند در این باره به خبرآنلاین می گوید:«قصه جالبی است.پس از اینکه به صورت غیر قانونی مانع از حضور من در مجمع شدند سعی کردم تا سکوت و صبوری کنم و به سهم خودم حاشیه ای ایجاد نکنم.حتی پشت پرده در تمام مدت تا قبل از انتخابات برای اینکه امورات فدراسیون بگذرد همکاری های لازم را انجام دادم اما سوال من اینجاست که اگر مجمع شما قانونی است چرا صورتجلسه را به فدراسیون جهانی ارسال و ابلاغ نمی کنید تا بتوانیدبرای خودتان ایمیلی داشته باشید؟مگر وقتی من آمدم از کسی کمکی خواستم؟مثلا آیا من از رییس قبلی ایمیل تحویل گرفتم یا خواستم امور بین الملل فدراسیون تحت ریاستم را بعهده بگیرد! اگر مجمعی که برگزار کرده اید قانونی است،مراحل قانونی اش را طی کنید و مثل همه روسای فدراسیونهای دیگر و روسای ماقبل شما ، کارهایتان را خودتان انجام دهید. می دانید که به احتمال زیاد بزودی انتخاباتی در راه خواهد بود. با این حال من آمادگی دارم کارهای مربوط به ثبت نام ملی پوشان را انجام دهم. آن هم با ضمانت کمیته ملی المپیک. اما آقای حقدادی مخالف این مسئله است.‌ چون دارد از عدم اعزام ملی پوشان به نفع خودش استفاده می‌کند.»

ثبت ایمیل به‌نام فدراسیون و با مدیریت رئیس جدید روال قانونی خودش را دارد. رئیس جدید می‌تواند ایمیل جدیدی بسازد و با ارسال صورتجلسه مجمع انتخاباتی و البته تأییدیه رئیس قبلی، آن را به فدراسیون جهانی بفرستد اما چون مجمع ۲۴ اسفندماه صورت جلسه ندارد قاعدتاً رئیس قبلی هم آن را تأیید نمی‌کند، امکان ساختن ایمیل جدید برای رئیس جدید وجود ندارد.

اینچه درگاهی با بیان اینکه ایمیل،میز و صندلی نیست که آن را تحویل کسی داد ادامه می دهد:« قطعا اجازه نخواهم داد به جای من با فدراسیون جهانی مکاتبه کنند. آقایان توقع دارند این کار را انجام دهند و من هم به فدراسیون جهانی بگویم این مکاتبات را خودم انجام داده ام. ایمیل راه قانونی برای برقراری ارتباط با فدراسیون جهانی است.آقای حقدادی! اگر صورتجلسه ای دارید که ندارید،آن را ارسال فرمایید.شما یک سند از بعد حضورتان در فدراسیون بیاورید که اقدامی دال بر تلاش تان برای حتی یک هماهنگی ساده با من داشته اید که اکنون ادعاهای شگفت آور مبنی بر دادن نامه های متعدد و درخواست به من را دارید. تنها اقدام شما ارسال یک اظهارنامه به تاریخ ۱۴۰۲/۳/۳بوده است. در این اظهارنامه عابد حقدادی با سمت مدیری به آدرس اداره کل استان مرکزی، به درگاهی با شغل پزشک گفته که «یکی از دو ایمیل آدرس نوشته شده در متن اظهارنامه را به فدراسیون جهانی بفرستد و بگوید ایمیل رسمی فدراسیون است!…»

او ادامه داد:« آقایان بجای کار، ماهها بدنبال جمع آوری مدرک بودید تا به دادگاه ارائه کنید و حتی از اشخاص مختلف درخواست کردید تا شخصا از بنده شکایت کنند، مطمئن هستم حتی اگر من ایمیل بزنم شماها بهانه دیگری می آورید و می گویید این کاندیدای معترض این کار را کرد و ما اصلا چون آمادگی نداشتیم نمیخواستیم برویم اما این خانم برایمان تعهد مالی را ایجاد کرد. با این حال یک نامه بنویسند در سربرگ فدراسیون.همه آقایان از حقدادی گرفته تا هر کسی که مسئول است زیر آن را پاراف کند که در جریان این موضوع هستند و فردا بدنبال بهره برداری غیرمنطقی نخواهند بود، من کمک شان خواهم کرد. اصلا آقای حقدادی! شما یک تلفن به من زده اید که بیایید همکاری کنید برای اعزام و چنین کاری را لطفا انجام بدهید؟ بدین ترتیب بی کفایتی خودتان را در موضوع اعزام تیم ها پنهان کنید و کسی هم متوجه نشود. اصلا یک نفر از این آقا پرسیده است که چرا فدراسیون جهانی مجمع برگزار شده را قبول نمی کند؟شما حتی یک نامه نمی زنید که برای خودتان مسئولیت ایجاد نکنید.»

درگاهی در پایان گفت:«خیلی وقت بود سکوت کرده بودم اما ظاهرا آقایان دوست دارند همه چیز فقط به نفع خودشان باشد و از واقعیت فرار کنند.چند روز پیش هم اظهار نامه ای دریافت کردم از طرف آقای حقدادی که در آن عنوان شده بود بنده باید ایمیل را تحویل بدهم و تا جایی که بخاطر می آورم این تنها مکاتبه جناب حقدادی با من در طول دوره حضورشان بوده است. من از نظر ایشان هم اکنون چه سمتی دارم؟ چه فکری دارید که اظهار نامه می فرستید؟ در پایان، پیشنهادم این است،اگر فکر می کنید قانونی هستید،راهش همین است که می گویم؛ارسال صورتجلسه قانونی با کلیه امضاهای لازم امضا کلیه اعضا مجمع، پاراف رییس فدراسیون و معرفی یک ایمیل به فدراسیون جهانی توسط خودتان و تمام. البته، اگر برایتان اکنون قابل انجام است…»

۲۵۱ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml