مصوبه تعیین قیمت مرغ زنده/ اعلام جزییات

عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت مرغ زنده درب واحدهای مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف‌کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تعیین شده است.

عطاالله حسن‌زاده در خصوص لزوم واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه‌ها، افزود: با این اقدام به طور حتم تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان شرایط بهتری را پشت سر خواهند گذاشت.

وی تاکید کرد: در صورت واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار به اتحادیه مرغداران، به طور قطع شاهد مدیریت بهینه بازار خواهیم بود.

عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون قیمت گوشت مرغ، تصریح کرد: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید در چند ماه گذشته، قیمت مرغ زنده درب واحدهای مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف‌کنندگان حداکثر ۷۳ هزار با ‌شرط ثابت بودن قیمت نهاده‌ها در طول یک سال تعیین شده است.

حسن‌زاده اظهار داشت: دامنه قیمت جوجه یکروزه نیز بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ برای تحویل به مرغداران تعیین شده است.

به‌تازگی نیز «حسین دماوندی نژاد» معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی از اصلاح قیمت‌ مرغ بر اساس ثبات قیمت در بازار و کاهش هزینه تولید خبر داده بود.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml