راز ماجراجویی کریم بنزما در عربستان: سود باور نکردنی جدایی او از رئال مادرید!

کریم بنزما سرانجام از رئال مادرید جدا شد و فصل بعد در عربستان بازی خواهد کرد.

کریم بنزما از ۳۰ ژوئن باشگاه جدیدی خواهد داشت؛ این بازیکن فرانسوی در نهایت پیشنهاد نجومی باشگاه الاتحاد عربستان سعودی را پذیرفت و پس از کریستیانو رونالدو به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد. البته اگر لیونل مسی پیشنهاد شگفت‌انگیز الهلال را می‌پذیرفت بالاتر از دو اسطوره رئال مادرید قرار می‌گرفت ولی در حال حاضر رونالدو و بنزما در صدر فهرست قرار دارند.

روز سه شنبه، صفحه اینستاگرام باشگاه الاتحاد با انتشار ویدئویی از آخرین گل کریم بنزما با پیراهن سفید که پنالتی مقابل اتلتیک بیلبائو بود، ورود او را در شبکه های اجتماعی خود رسمی کرد. روز یکشنبه نیز بنزما در نهایت به قراردادی که با او تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد، با گزینه ماندن تا سال ۲۰۲۶ «بله» گفت.

او ۱۰۰ میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداش ۲۰ میلیون یورویی برای کار به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۳۰ که عربستان برای میزبانی آن پیشنهاد داده است، دریافت خواهد کرد. بنابراین مجموع مبلغی که بازیکن سابق رئال مادرید به دست خواهد آورد کمتر از ۲۲۰ میلیون یورو نخواهد بود و می تواند به ۳۲۰ میلیون یورو نیز برسد.

به عبارت دیگر، اگر رقم خالص دریافتی او در مادرید را حدود ۱۴ میلیون یورو بدانیم، کریم بنزما بدون احتساب پاداش ۲۰ میلیون یورویی، ۸۶ میلیون یورو خالص بیشتر در هر فصل دریافت خواهد کرد. این نشانه دیگری است مبنی بر اینکه عربستان سعودی به شدت روی افزایش اهمیت لیگ برتر خود تلاش می‌کند و چه راهی بهتر از گرد هم آوردن بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و انگولو کانته!

حقایق جالب در مورد تیم جدید کریم بنزما الاتحاد

این بازیکن فرانسوی در تیمی حضور خواهد یافت که به تازگی قهرمان لیگ عربستان شده و النصر و الهلال را پشت سر گذاشته است. النصر کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و الهلال هم که شش ماه پیش در فینال جام باشگاه‌های جهان برابر رئال مادرید و بنزما بازی کرده بود.

این تیم شهر در جده چند چهره آشنا و حقایق جالبی دارد که باید در نظر گرفته شود. سرمربیگری تیم عربستانی بر عهده نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق والنسیا است. او پس از پایان زودهنگام ماجراجویی‌اش در لیگ برتر با تاتنهام و وولورهمپتون به فوتبال عربستان رفت.

آنها همچنین به داشتن برترین گلزن لیگ، عبدالرزاق حمدالله می‌بالند که ۲۱ گل به ثمر رساند و در جریان چهارمی تاریخی مراکش در جام جهانی قطر هم حضور داشت.

بازی‌های خانگی الاتحاد در ورزشگاهی برگزار می‌شود که مهاجم فرانسوی از قبل با آن آشنا است؛ ورزشگاه ملک عبدالله، جایی که رئال مادرید اولین سوپرجام اسپانیا را در سال ۲۰۲۰ در آن بازی کرده بود.

این باشگاه در مجموع دارای ۳۵ عنوان قهرمانی است. ۹ قهرمانی لیگ، ۹ جام پادشاهی، ۸ جام شاهزاده، ۳ جام فدراسیون، یک سوپرجام، ۵قهرمانی آسیا، یک جام برندگان جام، یک لیگ قهرمانان عرب و یک جام باشگاه های خلیج فارس.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml