مانع بزرگ برای جذب ستاره محبوب ساپینتو

مانع بزرگ برای جذب ستاره محبوب ساپینتو

خبرورزشی نوشت: یکی از بازیکنانی در این فصل عملکرد خوبی داشته، وینگر کلمبیایی آلومینیوم اراک بوده است.

مانع بزرگ برای جذب ستاره محبوب ساپینتو

هانسل زاپاتا وینگر سرعتی و تکنیکی آلومینیوم یکی از خوب‌های این فصل لیگ بوده و این بازیکن نشان داد کیفیت خوبی دارد. بعد از بازی برگشت استقلال و آلومینیوم اتفاق عجیبی رخ داد و این بازیکن در گفت‌وگو با مدیران باشگاه آلومینیوم مدعی شد که ریکادرو ساپینتو سرمربی استقلال در حین بازی به او پیشنهاد حضور در این تیم را برای فصل آینده داده است. موضوعی که مدیران آلومینیوم آن را مطرح کردند و البته که از سوی استقلالی‌ها تکذیب شد.

زاپاتا برای فصل آینده هم با آلومینیوم قرارداد دارد و مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد هر تیمی این بازیکن را بخواهد باید ابتدا با باشگاه آلومینیوم مذاکره کند و ضمنا پول رضایتنامه‌اش را بپردازد. بعد از این اتفاق شایعه شد یکی از بازیکنان مدنظر ساپینتو برای فصل آینده همین وینگر کلمبیایی است و باشگاه استقلال بعد از پایان لیگ قصد دارند باب مذاکره را با مدیران آلومینیوم آغاز کنند.

با این حال آنطور که شنیدیم این بازیکن با یک پیشنهاد بسیار خوب از لیگ امارات مواجه شده و به احتمال فراوان راهی این کشور خواهد شد. پیشنهاد باشگاه اماراتی به زاپاتا به حدی خوب است که این بازیکن می تواند پول رضایتنامه‌اش را هم بپردازد و باشگاه آلومینیوم هم از این انتقال سود خواهد کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml