مدال برنز بر گردن دنیا آقایی، برمکی نقره گرفت

مدال برنز بر گردن دنیا آقایی، برمکی نقره گرفت

رقابت‌های دوازدهمین دوره کوراش قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) به میزبانی شهر هانگژو چین آغاز شد.

مدال برنز بر گردن دنیا آقایی، برمکی نقره گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های دوازدهمین دوره کوراش قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) به میزبانی شهر هانگژو چین آغاز شد.

دنیا آقایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم به مصاف کوربانوا از ترکمستان رفت و به برتری دست یافت. وی با این برد راهی دیدار نیمه‌نهایی این دسته وزنی شد.

دنیا آقایی در مرحله نیمه‌نهایی، بازی را به سالیکوا قزاقستانی واگذار کرد و موفق نشد راهی دیدار نهایی شود. با این نتایج دنیا آقایی به مقام سوم مشترک مسابقات کوراش قهرمانی آسیا دست یافت.

در دیگر مسابقه، صبح امروز “فاطمه برمکی” در وزن ۸۷+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت. وی در نخستین بازی مقابل ورزشکاری از هند قرار گرفت و ضمن کسب برتری به مصاف کوراش‌کاری از چین رفت. نماینده سنگین وزن کوراش زنان ایران در دومین دیدار مقابل کوراش‌کار قدرتمند چینی بازی را واگذار کرد. “فاطمه برمکی” در آخرین دیدار خود به مصاف نماینده ازبکستان رفت و ضمن برتری مقابل این حریف به مقام دوم دسته وزنی ۸۷+ دست پیدا کرد و صاحب گردن آویز نقره شد. پیکارهای وزن ۸۷+ کیلوگرم به صورت دوره‌ای برگزار شد.

*هدیه یزدانی حذف شد
در دیگر رقابت امروز نیز “هدیه یزدانی” نیز در وزن ۶۳- کیلوگرم زنان پس از استراحت در دور نخست به مصاف “کادیربرگانوف” از ازبکستان رفت و با پذیرش شکست از این ورزشکار حذف شد.

*حذف فرزین شاهباز
فرزین شاهباز نیز در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مردان نیز در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی در مرحله بعدی به مصاف “تجنوف” از ترکمستان رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار از پیکارها کنار رفت.

دوازدهمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا که حکم تست ایونت بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین را نیز دارد، طی روزهای “۸ و ۹” اردیبهشت ماه در این شهر پیگیری خواهد شد.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml