راهنمای خرید مدل های ساعت مچی ترند ۲۰۲۳ – بهترین انتخاب برای شیک بودن

 با چند تا از پرطرفدار ترین مدل های ساعت مچی زنانه و مردانه جدید آشنا شوید:

ساعت های تقویم دار

این گونه ساعت ها، هم کاربردی و هم شیک هستند. این ساعت ها، باریک، ظریف و همراه با تقویم هستند.

ساعت های مینیاتوری

بهترین مدل ساعت برای زنان لاغر، ساعت مینیاتوری است. این ساعت ها مجددا توسط برند های [ هرمس ] و [ باوم و مرسیه ] به مد معرفی شدند.ساعت های مینیاتوری جز ساعت های کلاسیک زنان محسوب می شود. به همین دلیل، برند های معروف، این ساعت ها را از کاتالوگشان حذف نکرده اند.

ساعت های مربعی شکل ، ساعت مچی ترند ۲۰۲۳

ساعتی با بدنۀ مربعی دقیق و زاویه دار که نشان از جدیت کامل سازنده است. با توجه به طرح، ساعت های مربعی شکل زنانه می توانند قسمتی از استایل های شیک و کژوال شود.

2

ساعت های جوان پسند

ساعت های مد روز برای زنان و دختران نباید فقط شیک و ساده باشند. دنیای مد، مدل های خارق العاده ای دیگری هم دارد که به خوبی با سلیقۀ همه شما سازگاری دارد.

ساعت های بزرگ

چند سال پیش، مدل های بزرگ نشانۀ داشتن استایلی به روز بود. اما، امروزه اگر این مدل ساعت ها را استفاده کنید، طولی نخواهد کشید تا خود را دور از دنیای مد ببینید. اگر در کالکشن خود هر چیز بزرگی می بینید، وقت آن رسیده است که آن را جایگزین چیز دیگری کنید.

همراه با ظهور ساعت های صفحه کوچک، ساعت های کوچک هم از دنیای مد فاصله می گیرند. این بدان معنی است که ساعتی را که در دستتان به سختی دیده می شود، باید رها کنید. اگر می خواهید مدلی با صفحه کوچک انتخاب کنید، بند آن باید بلند و پهن باشد.

انواع جنس ساعت مچی ترند ۲۰۲۳

جنس بدنه ساعت مچی با بدنه فولاد ضد زنگ

اکثر ساعت های با کیفیت و مقاوم، با آلیاژ فولاد ضد زنگ تولید میگردند. ساعت های استیل (stainless steel) در برابر ضربه بسیار مقاوم و محکم هستند. به عبارتی این جنس بدنه ساعت؛ سخت تراشیده میشوند. وزن آنها بالا است. قیمت آنها به نسبت بقیه ساعت ها ارزان تر خواهد بود.

3

ساعت با بدنه تیتانیوم از بهترین جنس ساعت مچی ترند ۲۰۲۳

یکی از معروفترین جنس های بدنه ساعت مچی که مقاومت بسیار بالایی در برابر محیط اطراف خود دارد، بدنه ساعت تیتانیوم (Titanium) است. تعمیر این جنس بدنه ساعت، به نسبت دشوار میباشد. همچنین آنها به طور قابل توجهی، سبک وزن تر از فولاد هستند.

ساعت مچی با بدنه طلای ۱۸ عیار

همانطور که قطعا میدانید، طلا (Gold) آلیاژی است که قیمت و ارزش ساعت را به طور قابل توجهی بالا میبرد. این نوع جنس بدنه ساعت مچی؛ بسیار مقاوم هستند و در سه رنگ صورتی، قرمز و طلایی یا سفید در فروشگاه ها وجود دارند. اگر قصد خرید ساعت دارید و هزینه برایتان مهم نیست! ساعت مچی طلای، میتواند گزینه مناسبی باشد.

تناسب ساعت مچی ترند ۲۰۲۳ با انواع استایل

کژوال

استایل کژوال، تقریبا با همه نوع ساعت ست می شود. البته، این برای مدل های اسپرت صدق نمی کند. اما سایر مدل ها را می توانید با این استایل ست کنید.

تجاری

استایل تجاری، بیشتر مناسب ساعت های کلاسیک است. صرف نظر از اینکه دنیای مد چه ساعتی برای ما مناسب می داند، بهترین مکمل یک ظاهر خوب، ساعتی شیک با بندی چرمی است. همچنین این مورد برای ساعت هایی که بند استیل ضد زنگ یا فلزات گران بها دارد هم صدق می کند. نکته مهم این است که لوازم شما باید همیشه شیک بنظر برسد.

ست کردن ساعت مچی ترند ۲۰۲۳ با استایل مینیمالیسم

استایل مینیمالیستی در دنیای مد لباس، دارای اصالت است. این استایل به شکلی منحصر به فرد با ساعت های کلاسیکی که شکل های غیر معمول و طرحی رنگ دار دارند، ست می شود. اما نباید به هیچ وجه در آن زیاده روی کنید، چرا که برای داشتن ظاهری مینیمالیست باید سلیقه خودتان را داشته باشید.

4

بوهو و اثنو

بوهو و اثنو، یک استایل بسیار عالی و کمی عجیب و غریب است. اینگونه محصولات، دارای بندی شبیه به درخت و طرح گلی روی صفحه ساعت هستند. محصولات چوبی، معمولا ساعت های کمیابی هستند، اما مدل های طرح دار در اکثر برند ها وجود دارند.

پیژامه و لینن

برای استایل پوشیدن لباس زیر زنانه، دو حالت داریم: ظاهر معمولی و ظاهری لاغر. برای مورد اول، می توانید از ساعت بزرگ استفاده کنید. برای مورد دوم هم می توانید از ساعت های کلاسیک که ضخامت بند متوسط و صفحه ای کوچک دارند، استفاده کنید.

جیپسی

برای استایل جیپسی، ساعتی بند بلند مناسب خواهد بود. این کار، همانند تاثیر چند دستبند بر روی دستتان است. اما به یاد داشته باشید، اینگونه ساعت ها، در حال اضافه شدن به لیست ساعت های های از مد افتاده است. جایگزین آن می تواند ساعت هایی با بند سایز متوسط و چرمی باشد.

گلامور

برای این استایل، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، یک ساعت تزئین شده با الماس است، اما این گزینۀ خوبی نیست. بهتر است تا نگاهی به ساعت های تزئین شده با سنگ های قیمتی بیندازید. همچنین می توانید، هر بندی را که می خواهید انتخاب کنید، اما مناسب ترین آن بندی از جنس طلا یا نقره است.

5

ویژگی های جذاب یک ساعت مچی خوب چیست ؟

برخی از انواع مدل های ساعت مچی با کیفیت دارای ویژگی های اضافی به غیر از نمایش زمان میباشند. به عبارتی دیگر آنها به غیر از نشان دادن زمان برای شما، مجموعه ای دیگر از خصوصیات مهم مانند تاریخ، نور پس زمینه و … را دارا هستند. در زیر به هر یک از آنها به اختصار میپردازیم:

  • نور پس زمینه ساعت مچی : همانطور که از نام آن پیداست، ساعت مچی با این ویژگی، نور کافی برای مطالعه و یا حضور در یک محیط تاریک را دارد.
  • نمایش تاریخ بر روی صفحه ساعت : یکی از خصوصیات یک ساعت مچی مناسب، نمایش تاریخ با نشانگرهای روز، هفته، ماه و سال است. همچنین آنها به آسانی قابل تنظیم خواهند بود.
  • زنگ هشدار در ساعت مچی : این ویژگی خاص یعنی داشتن زنگ هشدار در انحصار ساعت مچی آنالوگ است.
  • کرونومتر و GPS بر روی ساعت مچی : این خصوصیت کرونومتر در برخی از ساعت های دیجیتالی وجود دارد. کرونومتر برای موارد ورزشی در میان زنان و مردان ورزشکار کاربرد خواهد داشت. همینطور جی پی اس (GPS) برای نظارت و بهبود انواع فعالیت های ورزشی، بر روی برخی از ساعت مچی ها به عنوان ویژگی اضافه دیده میشود.
  • ضد آب بودن ساعت : ساعت هایی با این ویژگی در برابر آب مقاوم هستند. ساعت های ضد آب، با توجه به کیفیتی که دارند، میتوانند در آب های کم و بیش عمیق، غوطه ور شوند. امروزه تقریبا کلیه ساعت های باکیفیت و خوب در برابر آب مقاومت میکنند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml