مسی، دی ماریا و بوسکتس با ۵۰۰ میلیون در الهلال!

مسی، دی ماریا و بوسکتس با 500 میلیون در الهلال!

ورزش سه نوشت: سردبیر مارکا مدعی شد که اطمینان دارد لیونل مسی پیشنهاد الهلال را می پذیرد و بوسکتس به همراه دی ماریا نیز او را در سفر به عربستان همراهی می کنند.

مسی، دی ماریا و بوسکتس با 500 میلیون در الهلال!

اخبار مبنی بر پیوستن لیونل مسی به الهلال، هر روز وارد فاز جدی تری می شود. روزنامه مارکا روز گذشته خبر داد که لیونل مسی به پذیرفتن پیشنهاد این تیم سعودی بسیار نزدیک است و جالب تر اینکه قرار است دی ماریا و بوسکتس نیز او را در سفر به عربستان همراهی کنند.

فلیکس دیاز، سردبیر روزنامه مارکا، شب گذشته مهمان تلفنی برنامه ملعب از شبکه SBC عربستان بود. او درخصوص تمامی شایعات مربوط به نقل و انتقالات عربستان و مطرح شدن اسامی بزرگان دنیای فوتبال برای حضور در این کشور به صحبت پرداخت.

بخش اصلی صحبت های دیاز درخصوص آینده کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود. او در این باره گفت: پدر مسی و اطرافیانش می گویند بازگشت لئو به بارسلونا پیچیده است. پاریس تا چند روز دیگر خبر جدایی مسی را اعلام می کند و بعد از آن او نظر نهایی خود را به باشگاه عربستانی الهلال اعلام می کند.

البته شگفتی های نقل و انتقالاتی الهلال به همینجا محدود نمی شود. او از برنامه های این تیم برای جذب ستارگان دنیای فوتبال خبر داد و گفت: مسی به همراه دی ماریا راهی الهلال می شود. من اطمینان دارم که لئو به بارسلونا بازنخواهد گشت. بوسکتس نیز آنها را در الهلال همراه می کند. پیشنهاد تیم سعودی به این بازیکنان ۵۰۰ میلیون یورو است.

سردبیر مارکا درخصوص آینده بنزما و آلبا نیز گفت: کریم قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرده است. او پیشنهادی از الاتحاد دارد و به این تیم نزدیک است. ممکن است که جوردی آلبا نتواند راهی الهلال شود اما او پیشنهاداتی از عربستان دارد.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml