هدایت تلگرامی دلار از آن سوی مرزها ممکن است ؟!

تعیین قیمت‌ برای دلار در فضای تلگرام خارج از مرز‌های کشور انجام می‌شود که این قیمت‌گذاری‌ها هیچ وقت با واقعیت همخوانی ندارد.

ابوالفضل ابوترابی؛ نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به التهاب ایجاد شده در بازار ارز توسط عده‌ای در فضای تلگرام گفت: تعیین قیمت‌ها برای ارز در کشور در فضای تلگرامی توسط دشمنان و از خارج از مرز‌های کشور انجام می‌شود.

وی افزود: هر از چند گاهی شاهد دستگیری و بازداشت عده‌ای در داخل و خارج از مرز‌های کشور که در فضای تلگرامی اقدام به تعیین عدد برای قیمت دلار در بازار می‌کنند هستیم، ولی متاسفانه بازهم این بورس بازی‌ها در فضای مجازی ادامه دارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این قیمت گذاری‌ها در فضای تلگرام هیچ ارتباطی با واقعیت موجود در بازار ندارد. در این قیمت‌گذاری‌ها در فضای تلگرام هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود و فقط یک بورس بازی بدون هیچ خرید و فروش ارز است و قیمت‌های آن هم هیچ وقت با اقتصاد کشور ما همخوانی ندارد.

نماینده مردم نجف آباد اظهار داشت: خوشبختانه در دولت فعلی اقدامات خوبی در بحث امضای پیمان‌های پولی دوجانبه انجام شده که از جمله آن می‌توان به مبادلات پولی دوجانبه با روسیه و تعداد دیگری از کشور‌ها اشاره کرد که این معاهدات پولی دو جانبه با کشور‌ها در حال افزایش است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: حدود ۸۵ درصد مبادلات تجاری ما با کشور‌های همسایه است و وقتی این وضعیت حاکم است دلیلی ندارد که ما بخواهیم دلار را بر اقتصاد کشورمان حاکم کنیم و باید مراودات  پولی دوجانبه با کشور‌های طرف در حوزه بازرگانی در دستور کار ما قرار داشته باشد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml