هدست واقعیت ترکیبی اپل با کیفیت بالا از مهرماه به بازار عرضه می‌شود

موسسه معتبر مورگان استنلی امروز در گزارشی اظهار کرده که تولید هدست AR/VR اپل از مهر ماه آغاز می‌شود و احتمالا در آذر وارد بازار می‌شود.

به گفته شرکت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی، هدست واقعیت ترکیبی اپل که مدت‌ها است شایعه شده، در ماه اکتبر (مهر) وارد نولید انبوه می‌شود و تا دسامبر (آذر) عرضه خواهد شد. انتظار می‌رسد اپل چند روز دیگر در رویداد WWDC امسال از این هدست رونمایی کند و ابزارهایی را برای توسعه دهندگان در دسترس قرار دهد که احتمالا اپ استور مخصوص خود را داشته باشد.

طبق گفته این تحلیلگر، زنجیره تامین اپل در حال آماده شدن برای مونتاژ تنها ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از این هدست در سال ۲۰۲۳ است. از طرفی همانطور که به طور گسترده هم شایعه شده، وودرینگ معتقد است که قیمت اولیه هدست اپل حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد بود و او انتظار دارد که حاشیه سود ناخالص این محصول برای اپل بسیار کم باشد، موضوعی که نشان می‌دهد اپل در ابتدای فروش حداقل سود را در نظر گرفته است.

مورگان استنلی همچنین این را تکرار کرده که اپل قصد دارد یک مک بوک ایر جدید را در WWDC معرفی کند، اما مشخص نیست که آیا این اطلاعات از یک منبع مستقل گرفته شده است یا این موسسه صرفا شایعات را تکرار کرده است.

کنفرانس تووسعه دهندگان اپل روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی و ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود.

 

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml