وحید قلیچ هم گفت این قهرمانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد!/داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند

وحید قلیچ هم گفت این قهرمانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد!/داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند

ایسنا نوشت: مربی پیشین سپاهان در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «داوران در تعیین قهرمان لیگ برتر نقش مستقیم دارند.»

وحید قلیچ هم گفت این قهرمانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد!/داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند

رحمان احمدی درباره کورس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان در فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از سپاهان دارد و قهرمانی دست خودش است. سپاهان باید پیروز شود و در انتظار لغزش پرسپولیس باشد. کار به اما و اگر آخر فصل کشیده چون در طول فصل هر دو تیم امتیازات مختلفی را از دست دادند. در این هفته‌ها اشتباهات داوری خیلی تاثیرگذار بود و تاثیرش در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها مشخص و واضح است.

داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند!

او در ادامه مدعی شد: صحبت کردن در این رابطه هیچ فایده‌ای ندارد. منتظریم که کمک داور ویدیویی بیاید و داوران این دانش را فرا بگیرند و اشتباهات کمتری را در روند تصمیماتشان داشته باشند. به نظر من داوران در تعیین قهرمان نقش مستقیم داشتند!

حواشی آخر لیگ بر گردن فدراسیون و سازمان لیگ است

او اضافه کرد: وقتی که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پیکان میزبان بود اما کل ورزشگاه هواداران پرسپولیس بودند. حتی پیکان، رختکن تیم میزبان را در اختیار نداشت و این بی عدالتی بود. دیدم وحید قلیچ هم مصاحبه کرد که این قهرمانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد و این درست نیست. خودشان به این باور رسیده‌اند. من این اتفاق را بر گردن فدراسیون و سازمان لیگ می‌اندازم چون آن‌ها اقتدار لازم را ندارند و این به ضرر فوتبالمان است.

احمدی با بیان اینکه «چند وقت دیگر جام ملت‌ها و مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم و اگر لیگ درستی نداشته باشیم طبیعی است که نتیجه نمی‌گیریم» عنوان کرد: من به عنوان یک بیننده لیگ را می‌بینم و امیدوارم هر تیمی که شایسته باشد به قهرمانی برسد. بعد از قهرمانی دوباره شدت اظهارنظرها بیشتر خواهد شد.

سپاهان لقمه آماده را پس داد

او ادامه داد: سپاهان لقمه آماده را پس داد. پس از گلزنی در بازی با ملوان عقب نشستند و این کار سم بزرگی بود و متاسفانه گل مساوی را خوردند. البته در بازی با ملوان داور به اشتباه، پنالتی سپاهان را نگرفت یا در بازی سپاهان با تراکتور، داوری به ضرر سپاهان بود. به دلیل همین مسائل است که می‌گویم داوران بسیار تاثیرگذارند. امیدوارم مشکل VAR حل شود. البته مطمئنم خیلی زود این مشکل برطرف نمی‌شود. با ان‌شاءالله و ماشاءالله کار پیش نمی‌رود.

مربی پیشین سپاهان در پایان عنوان کرد: این بازی برای نساجی خیلی مهم است چون در لیگ، خیلی بد بودند. با این حال بازی پرسپولیس راحت‌تر از سپاهان است چون نساجی در لیگ می‌ماند و نتیجه این بازی برایش تاثیری ندارد اما مس کرمان کاندیدای سقوط است و سپاهان در کرمان کار راحتی نخواهد داشت.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml