وزیر ورزش: بیمه جدید ورزشکاران مادام‌العمر خواهد بود

وزیر ورزش: بیمه جدید ورزشکاران مادام‌العمر خواهد بود

ایسنا نوشت: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توجه و حمایت دولت سیزدهم، گفت: تعداد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در آغاز دولت سیزدهم ۵ هزار پروژه بود که با حمایت‌های انجام شده این تعداد به ۳ هزار و ۷۰۰ پروژه رسیده است.

وزیر ورزش: بیمه جدید ورزشکاران مادام‌العمر خواهد بود

سید حمید سجادی که به عنوان نماینده رییس جمهور امروز هشتم اردیبهشت ماه در آیین افتتاح ٧٨ پروژه روستایی در شهرستان باوی با بیان اینکه خواسته‌ها و نگرانی‌های مردم یکی از دغدغه‌های اصلی رییس جمهور و هیات دولت است، گفت: امروز به

وی افزود: عنوان نماینده رئیس جمهور در استان خوزستان حضور داریم تا از نزدیک خواسته‌های و مشکلات مردم را ببینیم و بشنویم و این یکی از مهم‌ترین تکالیف دولت مردمی سیزدهم است.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان از استان خوزستان بعنوان یک استان ورزشی یاد کرد و گفت: در یک سال گذشته استان خوزستان میزبان ۷۰ رویداد مهم بوده‌ است که این اتفاق نشان دهنده تلاش و پشتکار آقای بنی تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان استان در دوران خدمت بوده است.

دکتر سجادی خاطر نشان ساخت: استان خوزستان دارای منابع ورزشی بسیار خوبی است و ما نیز کمک می‌کنیم که چرخ توسعه ورزش این استان حرکت تندتری داشته باشد. همچنین از طرف وزارت ورزش و جوانان این قول را می‌دهیم که برای بازی‌های‌ آینده تیم ملاثاتی با تیم‌های دیگر مشکل اسکان در شهر خودشان وجود نداشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح ۷۰ پروژه ورزشی در سال ۱۴۰۲ در استان خوزستان گفت: اعتقاد ما بر این است که سرمایه‌گذاری در ورزش استان به سود کشور خواهد بود و با توجه به اینکه استعدادهای ورزشی بسیار خوبی در استان وجود دارد وظیفه خود می‌دانیم تمام توان خود را در اختیار ورزش استان بگذاریم.

دکتر سجادی با اشاره به توجه و حمایت دولت سیزدهم به ویژه دکتر رییسی، دکتر مخبر و اعضای هیات دولت به توسعه ورزش کشور گفت: تعداد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در آغاز دولت سیزدهم ۵ هزار پروژه بود که با حمایت‌های انجام شده این تعداد به ۳ هزار و ۷۰۰ پروژه رسیده است.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان گفت: بودجه‌ای که به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده کفاف تکمیل همه پروژه‌ها را نمی‌دهد که با رایزنی‌های انجام شده در اواخر سال قبل با سازمان برنامه و بودجه، در یکی از نوادر سالها نزدیک به ۱۰۰ درصد بودجه وزارت ورزش و جوانان محقق و ۹۹ درصد بودجه بیشتر فدراسیون‌ها پرداخت شد و تلاش خواهیم کرد که برای تکمیل پروژه‌های دیگر اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به دستور مستقیم مقام معظم رهبری و رییس جمهور در راستای حل مشکل معیشت ورزشکاران گفت: در این راستا نشست‌های تخصصی را برگزار کردیم که بتوانیم گام‌های مثبتی را برداریم که تاکنون قراردادی را برای بیمه ورزشکاران منعقد کردیم و به زودی عملی خواهد شد. به طور مثال اگر یک روز هر ورزشکاری به تیم ملی دعوت شود یک سال سابقه برای آن ورزشکار محسوب می‌شود. این درحالی است که بابت این بیمه هر ورزشکار کمتر از ۷۰ هزار تومان پرداخت می‌کند و این بیمه مادام‌العمر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | واکنش جورجینا به خبر جدایی از رونالدو

  • عکس | سعید معروف جادوگر است!

  • واکنش علی اکبری به اتهام درگیری با سلاح سرد

۲۵۱۲۵۴

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml