وقوع یک سناریوی ناگوار برای بیت کوین و توصیه کارشناسان در رابطه با آن

اکوایران: یک شرکت تحقیقاتی اعلام کرده است که قیمت بیت کوین ممکن است تا سطح ۵۰ هزار دلار سقوط کند. کاهش شدید قیمت این ارز دیجیتال باعث کاهش اعتماد معامله گران به بازار ارزهای دیجیتال شده است.

به گزارش اخبار تایمز، کارشناسان «۱۰x Research» اعلام کرده اند که انتظار می رود بیت کوین در روز پنجشنبه (۱۴ ژوئیه) از بالای ۶۰ هزار دلار به زیر ۵۷ هزار دلار برسد. آنها می گویند که این افت شدید تازه شروع است و این احتمال وجود دارد که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال به کانال ۵۰۰۰۰ دلاری سقوط کند.

به گزارش کوین تلگراف، کاهش قیمت بیت کوین از سطح روانی مهم ۶۰۰۰۰ دلار به ۵۰۰۰۰ دلار نشان دهنده تغییر قابل توجهی در اعتماد در بازار خواهد بود و ۱۰X Research این را به کاهش شدید جریان خرید بیت کوین و موارد منتسب می داند. به تسریع در فروش این ارز.

مارکوس تیلن، تحلیلگر این شرکت، اعلام کرده است که مارپیچ نزولی در قیمت بیت کوین قابل پیش بینی است. او توضیح می‌دهد: «داده‌های ما از اوایل ژوئن نشان داد که بیت‌کوین بیش از حد فروخته شده است و این باعث کاهش قیمت می‌شود.

کاهش ۴۴.۵ درصدی قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی بر اعتماد سرمایه گذاران تأثیر منفی گذاشته است و این موضوع در ارزش بازار ۱.۱ میلیارد دلاری بیت کوین و رشد ۵۷ درصدی حجم معاملات این ارز دیجیتال مشهود است.

گزارش ۱۰X Research با استناد به یک “سطح کلیدی برای استخراج کنندگان بیت کوین و خریداران صندوق های مبادله ای بیت کوین” پیش بینی می کند که “کاهش قیمت می تواند با شکسته شدن پشتیبانی تسریع شود.”

طبق تحقیقات ۱۰X، با از دست دادن سطح حمایت ۶۰۰۰۰ دلاری، تنها معامله گران ناآگاه در این شرایط حاضر به خرید خواهند بود.

انتظارات قیمت بیت کوین

گزارش این شرکت چشم انداز محتاطانه ای برای قیمت بیت کوین دارد و به معامله گران توصیه می کند که مدیریت ریسک را در اولویت قرار دهند تا برای تداوم نوسانات قیمت آماده شوند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه (۱۴ ژوئیه) از ۵۶۸۱۲ دلار تا ۶۰۴۶۳ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۱۹:۲۳ به وقت ایران به قیمت ۵۸۰۲۹ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۲ هزار دلار کاهش داشته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴.۳۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل ۷ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۹۱ دلار به ۳۳۱۳ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۱۹:۲۵ به وقت ایران با قیمت ۳۱۴۴ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۶۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۱۰ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml