پدر ستاره بارسلونا طرفدار چه تیمی است؟

لامین یامال نصروری ابانا با ۱۵ سال و ۲۹۰ روز سن در روز شنبه به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسلونا تبدیل شد که در بازیهای رسمی برای این تیم بازی می کند.

اینن مهاجم که پدری مراکشی و مادری گینه ای دارد، پنجمین بازیکن جوان تاریخ لالیگا است که فقط لوکا رومرو، سانسون، ایراستوزا و پلیسر در سنی کمتر از او در لالیگا بازی کردند. در حقیقت این بازیکن کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند در بارسلونا نقش مهمی داشته باشد. خیلی از تیم ها به خریدنش علاقمند هستند.

آس گزارش داده است که پدر لامین طرفدار دوآتشه رئال مادرید است و بارها شده که با پیراهن رئال برای دیدن پسرش به آکادمی بارسلونا برود. او حتی چندین بار با دعوت شخص فلورنتینو پرز به ورزشگاه برنابئو رفته است. در حقیقت علاقه پدر لامین به رئال مادرید به شدت بارسایی ها را نگران کرده بود که این جواهر را از دست بدهند و به همین خاطر به نظر می رسد که تصمیم گرفتند که هر چه سریع تر از او در تیم بزرگسالان استفاده کنند تا ثابت کنند که روی این بازیکن حساب می کنند و برای یامال گزینه ای را مناسب تر از ماندن در بارسلونا نمی دانند.

لامین که از هفت سالگی وارد باشگاه بارسلونا شده، از نظر خیلی ها یکی از مهمترین جواهرات حال حاضر آکادمی بارسلونا به شمار می رود و آینده درخشانی پیش روی خود دارد.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml