پرسپولیس بدون مرتضی پورعلی گنجی لنگ می‌زند

در غیاب گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی کار دشواری در مقابل ستاره های هجومی گل گهر داشت.

در سال های اخیر همیشه شایعات و اخبار فراوانی در مورد انتقال مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس وجود داشت و در نهایت در تابستان سال گذشته این مدافع شمالی لباس تیم مورد علاقه خود را به تن کرد. این مدافع باتجربه و بلندقامت، در فصل جدید یکی از بهترین بازیکن پرسپولیس بوده و بی تردید عملکرد خوب مرتضی پورعلی گنجی یکی از دلایل کلین شیت های متوالی این تیم لقب گرفته است.

پرسپولیس بدون مرتضی پورعلی گنجی لنگ می‌زند

اما این بازیکن در طول فصل جاری در کنار گئورگی گولسیانی زوج بسیار خوبی ساخته و چندان اجازه خلق موقعیت روی دروازه علیرضا بیرانوند را ندادند. شب گذشته پرسپولیس موفق شد در جام حذفی با نتیجه ۱-۲ از سد گل گهر گذشت و توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند. تنها در یک صحنه و در اوایل نیمه دوم بود که دروازه پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی باز شد و در دیگر دقایق، مرتضی پورعلی گنجی در کنار فرشاد فرجی عملکرد خوبی در مقابل حملات پردامنه بازیکنان گل گهر داشتند.

در نهایت پرسپولیس در این دیدار موفق شد به نیمه نهایی راه پیدا کند و حالا آنها در مسیر فتح دوگانه قرار دارند. مرتضی پورعلی گنجی در اولین فصل حضور خود در ترکیب این تیم می تواند به افتخار بزرگی دست یابد. اهدافی که اگر محقق شود، بی تردید نقش مرتضی در راهیابی به آن پررنگ خواهد بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml