پست تند سرپرست استقلال: گندتان جمع نشده است!

پست تند سرپرست استقلال: گندتان جمع نشده است!

ورزش سه نوشت:سرپرست مدیرعاملی استقلال در یک پست اینستاگرامی به افرادی که به دنبال نفوذ در باشگاه استقلال هشدار داد.

پست تند سرپرست استقلال: گندتان جمع نشده است!

ساعتی قبل از این که استقلال در بازی حساس خود در جام حذفی مقابل پارس جنوبی به برتری دست پیدا کرده و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود، حجت کریمی، سرپرست استقلال، در یک پست اینستاگرامی به تبیین آخرین وضعیت باشگاه استقلال از لحاظ مالی و همچنین هشدار به افرادی که به زعم او خواهان سنگ اندازی در مسیر حرکت این باشگاه هستند، پرداخت.

در ادامه متن های منتشر شده توسط سرپرست مدیرعاملی استقلال را می خوانید؛

* استراماچونی برای دو روز ۲۴۰۰ یورو دیرکرد گرفت
در سخت ترین روزهای باشگاه استقلال به لطف خدا توانستیم بزرگ ترین بدهی های تاریخ باشگاه را پرداخت کنیم بدهی که شاید برخی ها باور نمی کردند بتوانیم پرداخت کنیم. هواداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بابت بدهی استراماچونی به خاطر دو روز تعطیلی کشور قطر به دلیل عید فطر، انتقال پول استرا ماچونی با با تاخیر همراه بود. وکیل ایشان اعلام کرد که چون پول را دیر پرداخت کردید باید ۲۴۰۰ یورو بابت این دو روز پرداخت کنید مربی که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات دو فصل به اضافه این دور روز تاخیر را هم گرفت ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمیشد باید روزانه بالای ۱۰۰ میلیون تومان خسارت می دادیم ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد.

1868291

* روی دوش دولت بار جدید نگذارید
در این مدت افرادی مدعی شده اند وام گرفتن هنر نیست. خیلی مسائل را نمیتوان در حال حاضر بازگو کرد اما اینطور نیست که وام بگیریم و باشگاه را به حال خودش رها کنیم اگر کاری را پیگیری کردیم بر اساس اقداماتی ،دولت، وزرا، مجلس و سازمان خصوصی سازی برای هر دو باشگاه پایتخت بوده و صرفا استقلال نیست ما به فکر راه های پرداخت وام بودیم و حتما راهی برای برگشت پول داریم و اینطور نیست که مثل شما هزینه ای روی باشگاه بگذاریم و برویم اگر هر کاری انجام می دهیم به خاطر هواداران است هوادارانی که در سال جدید خبرهای خوبی نشنیده اند ولی روی سخنم با کسانی است که سالها با مصاحبه های شان دنبال دیده شدن هستند هدف شما زدن دولت و دو قطبی کردن جامعه است در این شرایط سخت و بحرانی کشور که دولت دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم است شما و گروه تان با کارهای تان دنبال گذاشتن باری روی دوش دولت هستید.

* گندکاری‌هایتان جمع نشده!
برخی افراد هم بهتر است دست از سر استقلال بردارند. آنهایی که در سالهای گذشته در استقلال به عناوین مختلف فعالیت میکردند یا بیرون از مجموعه با ارتباطهای مختلف جریان سازی میکردند بدانند حواس مان هست اینطور نیست که چون قبلی ها را با گروه تان زدید این بار هم میتوانید بتازید. شما نام نیکی ندارید و از اینکه هواداران اسم تان را بشنوند هراس دارید پس کاری نکنید اسم تان را بگوییم هنوز گندکاریهای گذشته تان جمع نشده است و حالا حالا جمع نمی شود. بهتر است دنبال مدرک پیدا کردن در باشگاه نباشید تا از طریق دوستان تان شفاف سازی کنید همه چیز در مدیریت ما شفاف است، شما بهتر است به این سوال پاسخ دهید که چطور از کنار استقلال توانسته اید به خیلی چیزها برسید.

۲۵۱ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml