پسر پرسپولیس بعنوان بدترین بازیکن شناخته شد…!

علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که با پرسپولیس به روزهای اوج رسید، در تیم بدترین بازیکنان ۲۰ سال گذشته باشگاه روبین کازان روسیه قرار گرفت.

به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه روبین کازان، دو تیم از بازیکنان موفق و ناموفق این باشگاه در ۲۰ سال گذشته منتشر شد.

وب سایت «تاتار اسپورت» نوشت: «دروازه بان ایرانی در ۱۸ سالگی اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد و در اولین بازی خود پنالتی علی دایی مهاجم اسطوره‌ای ایران را مهار کرد. این در فصل ۰۶-۲۰۰۵ بود و پنج سال بعد این دروازه بان، جوان‌ترین کاپیتان تاریخ باشگاهش شد. حقیقی در این مدت توانست به این تیم کمک کند تا قهرمانی ایران و دو جام حذفی را کسب کند.

در سال ۲۰۱۲، این دروازه بان به روسیه آمد؛ جایی که دوستی ایران و تاتارستان در سطح دولتی تازه شروع به شکل گیری کرده بود. شایعه شده بود که حقیقی بخشی از یک معامله بزرگ بین ایران و تاتارستان بوده است، اما هیچ مدرکی دال بر این موضوع یافت نشد. به هر حال علیرضا با روبین قرارداد بست و به عنوان اولین ایرانی در مسابقات لیگ روسیه وارد تاریخ این رقابتها شد.

علیرغم تمام تمجیدها، حقیقی هرگز نتوانست در کازان جایی به دست آورد. او چند بار به صورت قرضی از روبین رفت و موفق شد فقط در یک بازی برای کازان بازی کند. او از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ در روبین ماند و در جام جهانی ۲۰۱۴ خود را ثابت کرد.

پسر پرسپولیس بعنوان بدترین بازیکن شتاخته شد...!

حقیقی به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی ایران به این مسابقات رفت و تقریباً به این تیم کمک کرد تا آرژانتین را مهار کند اما در نهایت ایران با گل لیونل مسی بازی را از دست داد. در کازان، او چنین داستان تاثیرگذاری نداشت.»

علیرضا حقیقی در حال حاضر در تیم نساجی مازندران بازی می‌کند.

 

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml