شایعات جدایی رونالدو از جورجینا چه پشت پرده ای میتوانید داشته باشد؟

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، بالاخره به شایعات اخیر درباره بحران زندگی‌اس واکنش نشان داد.

چند روزی است که شایعات متعددی درباره ایجاد بحران در رابطه زوج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز منتشر می‌شود. ادعا شده که در زندگی مشترک ستاره بزرگ پرتغالی و همسر اسپانیایی-آرژانتینی‌اش مشکلاتی به وجود آمده که حتی ممکن است کار را به جدایی بکشاند. اما این اخبار جنجالی از کجا آغاز شد؟

به تازگی مستندی سریالی در شبکه نت‌فلیکس درباره زندگی جورجینا رودریگس به نام «من جورجینا هستم» پخش شده است. جالب است بدانید که شایعات جدایی این مدل آرژانتنی و کریستیانو رونالدو نیز دقیقا از رئالیتی شو آغاز شده است.

درست چند هفته پس از پخش این مستند یک روانشناس تلویزیونی به نام کوئینتینو آریس مدعی شد که با دیدن این مجموعه و تحلیل رفتار جورجینا و کریستیانو رونالدو در آن متوجه شده است که رابطه این زوج مشهور به خوبی پیش نمی‌رود و احتمال جدایی آن‌ها وجود دارد. درست بعد از این ادعا بود که چند روزنامه‌نگار پرتغالی نیز سوار بر این موج شدند تا جایی که برخی از آن ها پایان رابطه رونالدو و جورجینا را خیلی زود متصور شدند.

شایعات تا جایی پیش رفت که جورجینا امروز بالأخره سکوتش را شکست و ضمن تکذیب شایعات، پاسخی تند به شروع‌کنندگان این موج داد. همسر رونالدو برای پاسخ از اینستاگرام استفاده کرد و قطعه‌ای از یک آهنگ معروف رومئو سانتوس را منتشر کرد که به این شرح است: “حسودها شایعه درست می‌کنند، غیبت‌کننده‌ها آن را پخش می‌کند و احمق‌ها باورش می‌کنند”.

این اقدام نامزد کریستیانو که پیش از این نشان داده بود به‌ندرت به اخبار و شایعاتی که درباره خودش و همسرش منتشر می‌شود اهمیت می‌دهد هم در نوع خود عجیب بود.

با وجود تمام این اتفاقات اما یک احتمال را نمی‌توان نادیده گرفت و آن این است که کمپانی نت‌فلیکس که از مشهورترین تولید کنندگان محتوای تصویری در جهان است، قطعا بزرگترین برنده این شایعات خواهد بود، چراکه حالا اقبال زیادی برای تماشای مجموعه «من جورجینا هستم» در این شبکه ایجاد شده است.

اکنون می‌توان این احتمال را هم در نظر گرفت که تمام این شایعات بخشی از پروژه بزرگ تبلیغ مجموعه جدید نت‌فلیکس بوده است!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml