آتیلا حجازی پول مشایی استقلالی را پس فرستاد + چه دلیلی پشت این داستان است؟

سپهر ستاری: روز گذشته مصاحبه اختصاصی خبرآنلاین با آتیلا حجازی منتشر شد که با هم از دوران پر فراز و نشیب زندگی اسطوره استقلال گفتیم و شنیدیم، در بخشی از مصاحبه آتیلا از شخصیت مستقل پدرش گفت که او حتی در بدترین و سخت ترین شرایط زندگی‌اش حاضر به کمک گرفتن از هیچ کس حتی بالاترین نهاد کشور نداشت، بعد از انتشار مصاحبه این قضیه با واکنش بسیاری در فضای مجازی همراه بود و یکی از آنها علی چینی است که شاهد زنده آن داستان بود.

شما در واکنش به صحبت های آتیلا حجازی و حضور آقای مشایی در خانه آقای حجازی استوری منتشر کردید، در مورد آن اتفاق صحبتی دارید؟

استقلالی بودند؟
بله آقای مشایی استقلالی بود. به من هم گفته بود هر کاری داشتی به من بگو برایت انجام بدم، من هم ساده آن زمان گفتم کاری ندارم.

آقای احمدی نژاد هم استقلالی بود؟
بله فکر کنم او هم استقلالی بود، نمی‌دانم با او زیاد در ارتباط نبودم، اما آقای مشایی استقلالی بود.

چرا حجازی پول مشایی استقلالی را پس فرستاد؟

واکنش مشایی بعد از آن اتفاق چه بود؟
هیچی، من بعدها توضیح دادم گفتم آن زمان هر آمپولی ناصرخان اهل پول گرفتن نیست و و عزت نفس بالایی دارد و هزینه هایش را خودش می پردازد. او با همه فرق دارد. او فقط هر هفته ۱۵ میلیون پول آمپول می دهد و این ده میلیون هدیه حتی پول آمپولش هم نمی شود.که ناصرخان می‌زند ۱۵ میلیون قیمتش است بعد شما ۱۰ میلیون دادید؟ به هر حال نیتشان خیر بود اما اطلاعاتشان ضعیف بود.

آقای حجازی چی؟ شاکی نشدند که چرا آنها را آوردید؟
نه نه شاکی نشد، سبک زندگی ناصرخان متفاوت بود، به قول معروف همان شعر گلبرگ مغرور عین واقعیت برای او و خصلتش بود. هیچ وقت دستش را جلوی کسی دراز نکرد و همیشه شخصیت خودش را حفظ می‌کرد و مرد بسیار مهربانی بود.

خاطره دیگری مثل این اتفاق از او دارید؟
اولین باری که من دیالیز شدم و برای پیوند کلیه رفتم، هر روز با آتیلا به من سر می‌زد، ۳،۴ ساعت پیش من میموند و به من دلداری و روحیه می‌داد، ۶ ماه تمام آمد و رفت تا من پیوند انجام دادم و بعد از آن در مدرسه فوتبالش کار کردم.

حالا وضعیت خودتان چطور است؟
چند وقت پیش دیالیز شدم، دو واحد خون زدم و فردا آزمایش می‌دهم ببینم وضعیتم چطور است. کم خونی شدید دارم امیدوارم آن هم درست شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml