کافه و رستوران چهره هایی که پلمب شدند/ سرنوشت بدحجابی

طرح عفاف و حجاب از ۲۶ فروردین با دستور فرماندهی کل انتظامی کشور در راستای برخورد با کشف حجاب در خودرو، معابر و اصناف شروع شده و ادامه دارد؛ آن هم بدون تعارف و مماشات با هنجارشکنان از مردم عادی گرفته تا سلبریتی‌ها.

مجتمع تجاری «اپال» پلمب شد؛ «چیلای» و «زئوس» هم همینطور؛ آن هم به خاطر عدم رعایت قوانین و مقررات، کشف حجاب متصدیان و کارکنان و عدم توجه به اخطارهای متعدد و در نهایت عدم تمکین به اخطارهای پلمب!

رستوران‌ تعدادی از سلبریتی‌‌ها هم اخطار گرفتند؛ رستوران تِن فوراِوِر، متعلق به علی دایی؛ رستوران نامبر سیکس، متعلق به بستگان درجه یک کریم باقری؛ رستوران هیچ، متعلق به بهاره رهنما؛ رستوران باب‌البحر، متعلق به علیرضا منصوریان و رستوران کساب و کافه لوتک متعلق به محمدرضا گلزار.

حدود ۱۸۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت در بازه زمانی۲۶ فروردین تا پنج شنبه ۷ اردیبهشت؛ از واحدهای صنفی و مجتمع‌های تجاری گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌ها و باغ‌تالارها؛ آن‌هم بدون اینکه هیچ فرقی بین مالکان آنها باشد از اماکن متعلق به هنرمندان و بازیگران و ورزشکاران گرفته تا مردم عادی کوی و برزن.

همه اینها فقط گوشه‌ای از عملکرد پلیس تهران در حوزه اجرای طرح عفاف و حجاب آن هم در حوزه اصناف بود؛ طرحی که با دستور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی از ۲۶ فروردین در تمام کشور به مرحله اجرا در آمد؛ در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی که این روزها موجب نگرانی مردم شده بود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml