قیمت کارت گرافیک Acer Arc A770 Predator سقوط کرد– ارزان‌ترین کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی بازار کدام است؟

هفته گذشته شرکت AMD اعلام کرده بود که برخی کارت گرافیک‌های ۱۶ گیگابایتی Radeon از این پس با قیمت ۵۰۰ دلار هم قابل خرید هستند.

 

به گزارش گروه دانش و فناوری،کارت گرافیک‌های هم‌رده انویدیا به مراتب کمتر است. البته ما یک نکته را فراموش کرده بودیم، بازار کارت گرافیک دسکتاپ حالا یک بازیگر سوم هم دارد: اینتل. تیم آبی دوست ندارد در رقابت کاهش قیمت کارت گرافیک از رقبای خود عقب بیفتد و کارت گرافیک سفارشی Acer Arc A770 Predator، در حال حاضر ارزان‌ترین کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی بازار است.

کارت گرافیک یک مدل سفارشی بر پایه قدرتمندترین کارت گرافیک دسکتاپ اینتل بوده که به نسخه کامل پردازشگر ACM-G10 و ۱۶ گیگابایت حافظه مجهز شده است. این کارت گرافیک تا پیش از این با قیمت ۳۵۰ دلار هم قابل خرید بود، اما صرفاً به مدت محدود. در ماه مارس دیدیم که قیمت این کارت گرافیک به ۳۳۹ دلار هم رسید، اما بعد از آن مجدداً به ۴۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. اما گویا این جشنواره مجدداً برقرار شده و قیمت این کارت گرافیک در حال حاضر ۳۳۹ دلار است.

قیمت کارت گرافیک Acer Arc A770 Predator سقوط کرد– ارزان‌ترین کارت گرافیک 16 گیگابایتی بازار کدام است؟

شرکت ایسر به تازگی یک تخفیف جدید برای کارت گرافیک Acer Arc A770 Predator برقرار کرده و قیمت این کارت گرافیک را روی فروشگاه‌های آمازون و Newegg مجدداً تا ۳۳۹ دلار کاهش داده است. این قیمت، پائین‌ترین قیمت برای یک کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی از نسل‌های جدید است.

طراحی سفارشی Acer Predator دو ورودی برق ۸ پین دارد و توان حرارتی آن با ۲۵ وات افزایش نسبت به نسخه مرجع به ۲۵۰ وات رسیده است. این کارت گرافیک در فرکانس پایه ۲.۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند (۱۰۰ مگاهرتز بیشتر از فرکانس مرجع). سیستم خنک کننده این کارت دو اسلات اشغال می‌کند و دو فن دارد، یک فن ساده و یک فن دمنده. این سیستم خنک کننده به یک محفظه بخار هم مجهز است.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml