کمپانی، صیادِ اللهیار

کمپانی، صیادِ اللهیار

با پایان مصدومیت طولانی‌مدت و غیبت در جام جهانی ۲۰۲۲، اللهیار صیادمنش به بازیکن مهمی در ترکیب هال سیتی بدل شده و هر هفته اخبار درخشش او در انگلیس منتشر می‌شود.

کمپانی، صیادِ اللهیار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اینکه رسانه پرتیراژ دیلی میل مدام از او انتقاد می‌کند و نام اللهیار را در لیست خروجی هال‌سیتی قرار می‌دهد اما ستاره جوان ایرانی بی‌توجه به این اتفاقات به درخشش خود در چمپیونشیپ ادامه می‌دهد. او که بعد از درخشش با پیراهن زوریا مورد توجه اندرلخت با مربیگری ویسنت کمپانی قرار داشت، حالا هم این مربی جوان را خواهان خود می‌بیند. کمپانی فصل خیره‌کننده‌ای را همراه برنلی سپری کرد و موفق شد این تیم را به عنوان قهرمانی چمپیونشیپ برساند و راهی لیگ برتر کند.
کمپانی که از تاتنهام هم پیشنهاد مربیگری دریافت کرده علاقه‌مند به روش بازی ۱-۳-۲-۴ است و صیادمنش هم می‌تواند یکی از بال‌های کناری برنلی در این سیستم باشد. اللهیار با توجه به فیزیک و قدرت بدنی بالا قادر است در لیگ برتر هم بازی کند، به شرطی که کمپانی پای جذب او بایستد و البته هال‌سیتی هم با فروش مهاجم ایرانی خود موافقت کند.

۲ گل در ۱۱۴۱ دقیقه بازی
صیادمنش این فصل ۱۷ بار در ترکیب هال‌سیتی قرار گرفته، ۱۱۴۱ دقیقه در زمین حضور داشته و ۲ گل هم مقابل ساندرلند و میدلزبورو به ثمر رسانده. یعنی به طور میانگین هر ۵۷۰ دقیقه یک گل زده که با توجه به پست اللهیار که بال کناری هال‌سیتی است، آمار امیدوارکننده‌ای محسوب می‌شود. صیادمنش ۴ بازی کامل برای هال‌سیتی انجام داده، ۱۰ بار به عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شده و ۳ مرتبه هم تابلوی تعویض را برای خروج از میدان پیش روی خود دیده است.

ارزش ۴ میلیون یورویی در بازار
سال ۲۰۲۲ اللهیار صیادمنش با قراردادی ۴ ساله پیراهن هال‌سیتی را پوشید تا برای این تیم در چمپیونشیپ بازی کند. اللهیار آن زمان با انتقالی ۲.۵ میلیون یورویی از فنرباغچه راهی هال‌سیتی شد. حالا و بعد از درخشش در بازی‌های اخیر، ارزش صیادمنش به ۴ میلیون یورو رسیده. البته این رقم در سایت ترانسفرمارکت و به روزرسانی جدید آن وجود دارد و نمی‌تواند سند محکمی برای تخمین ارزش یک بازیکن قلمداد شود.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml