کمک ۱ میلیون دلاری XRP به کمپین انتخاباتی کامالا هریس

اکوایران: یکی از بنیانگذاران ریپل توکن های XRP به ارزش یک میلیون دلار را به کمپین انتخاباتی کامالا هریس اهدا کرد.

به گزارش EcoIran، بر اساس گزارش کمیسیون انتخابات فدرال (FEC)، کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ریپل، در زمان اهدای کمک مالی، حدود ۱۷۵۵۰۰۰ XRP به ارزش ۱ میلیون دلار به کمپین انتخاباتی هریس کمک کرده است. .

به گفته کوین تلگراف، این کمک مالی در ۱۴ آگوست به کمیته اقدام سیاسی آینده آینده (PAC) که از هریس حمایت می کند، انجام شد. همانطور که النور تارت، خبرنگار فاکس بیزینس گزارش داد، این اولین کمک ارز دیجیتال به کمپین هریس است.

در ماه سپتامبر، سخنگوی Future Forward به کوین تلگراف گفت که از طرف کمپین هریس کمک های ارزی دریافت می کند. از اکتبر سال جاری، Future Forward بیش از ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.

لارسن به همراه ۸۷ مدیر عامل دیگر در ماه سپتامبر طی نامه‌ای از هریس حمایت کردند و بر اعتماد خود به رهبری او در بخش تجاری و سابقه تشویق سرمایه‌گذاری در ایالات متحده تأکید کردند.

در همان ماه، گروه‌های حامی صنعت ارزهای دیجیتال اعلام کردند که ۱۰۰۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده‌اند تا بر موضع هریس در سیاست دارایی دیجیتال ایالات متحده تأثیر بگذارند. در پاسخ به این فشارها، هریس بیانیه ای در حمایت از نوآوری صادر کرد و در عین حال بر حمایت از مصرف کننده و سرمایه گذار تاکید کرد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (۲۱ اکتبر) از ۶۲۴۸۶ دلار به ۶۳۴۶۳ دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال در ساعت ۱۹:۱۱ به وقت ایران به قیمت ۶۳۱۸۰ دلار معامله شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال به حدود ۹۰۰ دلار رسیده است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰.۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۲ درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۴۳۴ دلار به ۲۴۸۲ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۱۹:۱۱ به وقت ایران به قیمت ۲۴۷۵ دلار معامله شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال رشد ۳۰ دلاری داشته است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۰۱ میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۲ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml