کنفرانس WWDC 2023 اپل: از تصاویر پهپادی محل مراسم تا کیف هدیه

کنفرانس WWDC 2023 اپل: از تصاویر پهپادی محل مراسم تا کیف هدیه

اقتصاد ۱۰۰ – همچنین اپل برای شرکت‌کنندگان در این رویداد، هدایایی را در نظر گرفته است.

به گزارش گروه دانش و فناوری، کنفرانس توسعه‌دهندگان  WWDC 2023  اپل سرانجام امروز برگزار خواهد شد. اکنون در تصاویر جدیدی که توسط پهپادها از بالای  Apple Park  گرفته شده، نکته مهمی به نمایش گذاشته شده که اپل برای مراسم امسال آن را در نظر گرفته است: یک منطقه نمایشی ویژه که ظاهراً به  هدست واقعیت ترکیبی  این شرکت اختصاص داده شده است.

«مارک گرمن» از بلومبرگ اخیراً در گزارشی گفته بود که اپل «ساختمان بزرگی در محوطه Apple Park» ساخته است تا نسخه‌های نمایشی هدست واقعیت ترکیبی خود را در آن ارائه کند. او همچنین تصویری از اپل پارک را به اشتراک گذاشت (تصویر زیر) که موقعیت این ساختمان در آن دیده می‌شود.

حالا تصاویر پهپادی که ۹to5Mac در گزارش خود منتشر کرده، نمای واضح‌تر و بهتری از این ساختمان ارائه می‌کند. همانطور که در تصویر زیر دیده می‌شود، این ساختمان جدید در نزدیکی مرکز تناسب اندام کارمندان اپل در سمت شمال غربی پردیس Apple Park قرار دارد.

هدایای در نظر گرفته شده توسط اپل برای WWDC 2023

علاوه بر این، در گزارش دیگری از ۹to5Mac گفته شده که اپل هنگام ثبت‌نام توسعه‌دهندگان برای رویداد، به آن‌ها هدایایی را ارائه می‌کند. این هدایا شامل کیف با نشان WWDC23، برچسب‌های حرارتی کنفرانس، فلاسک و یک کلاه می‌شود. همانطور که در تصاویر منتشر شده در Mastodon دیده می‌شود، مجموعه برچسب‌های حرارتی که به توسعه‌دهندگان داده می‌شود، شامل طرح‌های سفارشی لوگوی اپل، یک ایموجی مربوط به گریه، آیفون ۳G، آیکون برنامه Finder، سفینه فضایی Apple Park و موارد دیگری می‌شود.

رویداد WWDC 2023 اپل امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و ما در دیجیاتو آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد. برای دنبال‌کردن این رویداد به این مطلب مراجعه کنید. همانطور که در گزارشی فاش شده بود، انتظار می‌رود تا غول کوپرتینویی در این رویداد، علاوه بر هدست واقعیت ترکیبی خود، از مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی و مک پرو جدید نیز رونمایی کند.

انتهای پیام



منبع :

دیجیاتو



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml