از نظر سرمربی تیم پرسپولیس، این تیم الگویی برای سایر تیم‌هاست!

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: به بازیکنان گفتم که بازی آینده‌مان مهمترین دیدار فصل‌مان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی پرسپولیس در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر گفت: در این وضعیت زیاد نمی‌توانیم صحبت کنیم. اتفاقاتی در بازی افتاد و گل‌های به موقعی زدیم. توانستیم فشار را بیتشر کنیم تا باعث اخراج بازیکنان حریف شود. روند بازی به نفع ما رقم خورد و توانستیم برتری خود را به حریف دیکته کنیم و خدا را شکر که قهرمان شدیم.

وی اضافه کرد: باید از خیلی‌ها تشکر کنم. زحمت زیادی برای قهرمانی تیم کشده شد؛ از مدیرعامل، هیئت مدیره محترم تیم، افشین پیروانی مدیر باشگاه، همه اعضای باشگاه و کادرفنی خوب از جمله پزشکی، تدارکات و ماساژورها تشکر می‌کنم. هواداران انرژی مثبتی خیلی خوبی دادند و طوری رفتار و برخورد داشتند. هیچ وقت ما را ناامید نمی‌کردند و برعکس انگیزه قهرمان شدن به ما می‌دادند و باید از تک‌تک آنها تشکر کنم. این قهرمانی را به هواداران هدیه و تقدیم می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: زمانی که لیگ شروع شد؛ عزیزانی پرسپولیسی در قید حیات بودند که امروز نیستند و ما این قهرمانی را به همه آنها تقدیم می‌کنیم و روح‌شان شاد باشد. از پیشکسوتان باشگاه تشکر می‌کنم که در سال گذشته خیلی حمایت کردند و از کانون هواداران نیز تشکر می‌کنم. قطعاً کسانی را جا گذاشتم و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم. از اصحاب رسانه نیز به خاطر پوشش خوب سال گذشته تشکر می‌کنم و یک تشکر نیز از رقبا و تیم‌های خوب سپاهان، استقلال، تراکتور، فولاد و گل‌گهر دارم. اینها تیم‌هایی بودند که به عنوان رقیب جدی به آنها نگاه می‌کردیم و انگیزه خوبی به ما و لیگ دادند و در پایان رقابت خوبی انجام شد.

وی تأکید کرد: به بچه‌ها گفتم که هنوز لیگ برای ما تمام نشده است و کارمان ادامه دارد. از فردا شروع به ریکاوری، استراحت و تمرکز روی دیدار با هوادار در جام حذفی خواهیم کرد. به همه بچه‌ها گفتم که بازی آینده مهمتر دیدار فصل خواهد بود و امیدوارم روندی که بعد از باخت مقابل سپاهان شروع کردیم و با انگیزه بیشتر ادامه دادیم را از هفته بعد نیز تجربه کنیم. بازیکنان، عوامل باشگاه و هواداران باید بدانند هنوز کارمان تمام نشده و باید تا آخر این راه ادامه دهیم.

سرمربی تیم پرسولیس در خصوص اینکه چه فشارهایی او را تحت تاثیر قرار داد، گفت: زیاد تمرکزم روی این مسائل نیست و می‌خواهم بیشتر درباره مسائل دیگر صحبت کنم. به سپاهان باختیم. ادامه دادیم، تسلیم نشدیم و امیدوارانه رو به جلو حرکت کردیم. درس خوبی برای همه بازیکنان لیگ و مربیانی که در لیگ‌های مختلف کار می‌کنند، بودیم و فکر می‌کنم الگوی خوبی برای آنها باشیم. رویکرد خیلی خوبی داشتیم و انگیزه‌مان بیشتر شد و هیچ وقت ناامید نشدیم و ادامه دادیم. این راه منجر به موفقیت شد و قطعاً در این راه خیلی‌ها کمک کردند و این راه را ادامه می‌دهیم.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml