یک مهاجم بریتانیایی چشم آبی گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله

یک مهاجم بریتانیایی چشم آبی گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله

دکلان مک مانوس اسکاتلندی نیز از طریق شخص یحیی گل‌محمدی به رضا درویش معرفی شده تا جانشین شیخ دیاباته شود.

یک مهاجم بریتانیایی چشم آبی گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گفته می‌شود دکلان مک مانوس آقای گل لیگ ولز به باشگاه پرسپولیس معرفی شده، در حالی که یحیی گل‌محمدی به صورت تلویحی با باشگاه پرسپولیس خداحافظی کرده است.

مک مانوس، آقای گل لیگ برتر ولز موسوم به کیمرولیگ در فصل اخیر بوده است. مک مانوس در ۳۷ بازی به صورت کلی برای تیم «نیو سِینتس» ولز ۳۳ گل زده است و آمار فوق العاده‌ای را در تیم خود ثبت کرده. او فقط در لیگ برتر ولز ۱۷ بازی ۱۹ گل را در کارنامه خود داشته است. ۲ بازی این بازیکن در لیگ کنفرانس اروپا تضمین کننده مجوز کیفی حضور او در لیگ ایران است. این بازیکن اهل گلاسکو اسکاتلند بوده و از پایه های آبردین اسکاتلند فوتبال خود را آغاز کرده است. او ۲۸ ساله و قد ۱۸۰ سانتی متری دارد.

این در حالی است که با توجه به مصاحبه اخیر یحیی گل‌محمدی، این سرمربی موفق برای ادامه همکاری با پرسپولیس دچار تردید شده است. با این وجود خبردار شدیم رضا درویش برخلاف تصورات بدون هماهنگی یحیی گل‌محمدی بازیکن نمی‌خرد.

البته به نظر می‌رسد تا زمانی که تکلیف ادامه یا قطع همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس مشخص نشود این باشگاه حداقل در خرید مهاجم خارجی عجله به خرج نخواهد داد.

۲۵۸۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml