روند درخشان سولانا در کنار بیت کوین و اتریوم

اکو ایران: همزمان با روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال سولانا نیز مانند بیت کوین و اتریوم توانسته اند به رشد چشمگیری دست یابند.

به گزارش اخبار تایمز، ارز دیجیتال سولانا به جدیدترین ارز دیجیتالی تبدیل شده که توانسته در سال جاری به رکورد جدیدی دست یابد.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، سولانا در روز گذشته قیمت خود را بیش از ۱۳ درصد افزایش داد و از ۱۰۸ دلار به ۱۳۷ دلار رسید که یک رکورد قیمت برای این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ است. این قیمت همچنین بالاترین قیمت سولانا از پایان سال ۲۰۲۱ است. سولانا هنوز ۵۲ درصد پایین تر از اوج قیمت خود است. این ارز دیجیتال در نوامبر ۲۰۲۱ به رکورد قیمت بیش از ۲۵۹ دلار رسید.

در میان روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، سولانا تنها ارز دیجیتالی نبود که به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۴ رسید. ارز دیجیتال شرکت بایننس موسوم به BNB (BNB) با افزایش قیمت همراه شد و در روز جمعه (۱۱ مارس) به ۴۲۷ دلار رسید.

در بازار ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین همچنان در خط مقدم رشد قیمت قرار دارد، زیرا وجوهی که به صندوق‌های قابل معامله در مبادلات این ارز دیجیتال سرازیر می‌شوند هنوز در سطح بسیار خوبی هستند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۱۱ مارس) از ۶۰۷۹۰ دلار به ۶۲۶۴۹ دلار در نوسان بوده است. این ارز رمزنگاری شده تا حدود ساعت ۲۲ به وقت ایران بیش از ۶۲ هزار دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار افزایش یافته است. ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰.۴۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۲۱ درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۳۳۹ دلار به ۳۴۴۹ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران با قیمتی در حدود ۳۴۱۵ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۹۹ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml