پرسپولیس با جشنواره گل به استقبال استقلال و دربی رفت/ صدر جدول سرخابی شد

پرسپولیس با جشنواره گل به استقبال استقلال و دربی رفت/ صدر جدول سرخابی شد

تیم پرسپولیس امروز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر برابر فولاد به پیروزی پرگل ۴-۲ رسید.

تیم پرسپولیس امروز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که در نهایت با نتیجه ۴-۲ به برتری رسید تا قبل سرخ‌پوشان پایتخت با روحیه بالایی آماده دربی شوند.

پرسپولیس که در این بازی با نتایج یک بر صفر و سپس ۲ بر یک عقب افتاده بود، بازگشتی رویایی رقم زد و در فاصله پنج روز تا دیدار با استقلال، بردی روحیه‌بخش به دست آورد. گل به‌خودی‌های علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن در دقایق ۱۱ و ۴۱ سبب شد پرسپولیس کار سختی برای کسب سه امتیاز داشته باشد، اما گل‌های اوستون ارونوف در دقیقه ۳۵، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۴، محمد حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۶۶ (پنالتی) و مهدی ترابی در دقیقه ۷۴ سبب بازگشت پرسپولیس شد.

سرخپوشان با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، در رتبه دوم باقی ماندند و فرصت دارند تا در دربی به صدر جدول صعود کنند. فولاد هم با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی (۱+۹۰- سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (۷۸- محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (۷۸- وحید امیری)، مهدی ترابی (۸۴- سعید صادقی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر (۱+۹۰- ابوالفضل بابایی).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، لوکاس سیلوا، مجتبی نجاریان، ابراهیم هیسار (۵۶- علی شجاعی)، وحید حیدریه (۸۶- احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا (۸۶- عادل آرغند).

عکس تیمی فولاد خوزستان

داور: سیدرضا مهدوی

تیم فولاد در نیمه نخست برخلاف جریان بازی روی اشتباه بیرانوند در دفع توپ موسی کولیبالی در دقیقه ۱۱ به گل اول رسید.

بعد از این گل اوستون اورونوف روی یک و دو با مهدی ترابی با کریستوفر کنت تک به تک شد و گل تساوی را در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.

فولادی‌ها در دقیقه ۴۵ در میانه میدان صاحب یک ضربه خطای غیرمستقیم شدند که بعد از رسال این توپ روی ناهماهنگی فرشاد فرجی و خروج بیرانوند عبدالکریم حسن دروازه خودی را باز کرد تا فولاد گل دوم را به ثمر برساند و برنده به رخنکت برود.

در نیمه دوم عیس آل‌کثیر در دقیقه ۵۴ روی پاس اسماعیلی‌فر به گل تساوی رسید.

مجتبی نجاریان مدافع فولاد در دقیقه ۶۵ روی خط دروازه درحالیکه ضربه اسماعیلی‌فر در آستانه ورود به دروازه بود با دست مانع شد تا داور این مدافع را اخراج کرده و پرسپولیس صاحب پنالتی شود. حسین کنعانی‌زادگان پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را به گل سوم پرسپولیس تبدیل کرد.

 مهدی ترابی در دقیقه ۷۴ روی یک ضربه تماشایی از کنج محوطه جریمه فولاد پرسپولیس را به گل چهارم رساند تا تیم اوسمار در یک بازی پرگل مقابل فولاد به پیروزی برسد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml