نظرسنجی کپکام: بازسازی مورد علاقه کاربران از مجموعه رزیدنت اویل (Resident Evil) چه بوده؟

شرکت کپکام (Capcom) به‌تازگی یک نظرسنجی منتشر کرده است.

طرفداران پرسیده علاقه دارند کدام نسخه از مجموعه بازی‌های «رزیدنت اویل» (Resident Evil) در آینده بازسازی شود. طبق نتیجه نظرسنجی، اکثر طرفداران خواهان تجربه نسخه ریمیک بازی Resident Evil: Code Veronica هستند.

شرکت Capcom اخیراً یک نظرسنجی منتشر کرده است که از طرفداران سوال کرده به بازسازی کدام نسخه از مجموعه Resident Evil علاقه‌مند هستند. این نظرسنجی برنامه‌ای قطعی را برای توسعه قسمت بعدی مجموعه مذکور مشخص نمی‌کند و تنها میزان علاقه طرفداران به نسخه‌های بازسازی جدید «رزیدنت اویل» را می‌سنجد.

بیشتر نظرسنجی پیرامون نحوه آشنایی طرفداران با مجموعه Resident Evil، انواع شبکه‌های مجازی این مجموعه و وب‌سایت رسمی آن متمرکز است. اما در آخرین صفحه از نظرسنجی، «کپکام» از کاربران می‌پرسد که دوست دارند در آینده کدام نسخه از مجموعه مزبور بازسازی شود. کاربران مجاز هستند اسم بازی مدنظر خود را در کادر مربوطه یادداشت کنند.

شرکت Capcom کارنامه غنی و قابل‌توجهی در توسعه ریمیک‌های مجموعه Resident Evil دارد. گفتنی است از زمان ساخت قسمت اول مجموعه در سال ۱۹۹۶، بسیاری از عناوین «رزیدنت اویل» برای کنسول‌های مختلفی منتشر شده‌اند. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر طرفداران خواهان تجربه نسخه بازسازی Resident Evil: Code Veronica هستند. این بازی در سال ۲۰۰۰ برای پلتفرم «دریم کست» (DreamCast) عرضه شد. داستان بازی کمی پس از وقایع Resident Evil 2 و همزمان با اتفاقات بازی Resident Evil 3 روایت می‌شود.

نظرسنجی کپکام: بازسازی مورد علاقه کاربران از مجموعه رزیدنت اویل (Resident Evil) چه بوده؟

بسیاری از طرفداران معتقد هستند بازی Resident Evil: Code Veronica مکمل اصلی عنوان RE3 است. چراکه داستان مهمی را در خط روایت مجموعه Resident Evil روایت می‌کند. شرکت Capcom با ساخت بازسازی‌های مختلف از مجموعه «رزیدنت اویل»، موفقیت زیادی را به دست آورده است. این شرکت در سال ۲۰۱۹ ریمیک بازی Resident Evil 2 را ساخت و در سال ۲۰۲۰ نسخه بازسازی Resident Evil 3 را منتشر کرد. اکنون نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 در سال ۲۰۲۳ منتشر شد که با واکنش تحسین‌برانگیز طرفداران و منتقدان همراه بود.

برنامه این شرکت برای توسعه نسخه بعدی مجموعه Resident Evil هنوز مشخص نیست. بسیاری اعتقاد دارند بازی Resident Evil 9 شماره بعدی مجموعه مذکور خواهد بود. با این حال، هنوز مشخص نیست این شرکت در آینده کدام نسخه قدیمی از این مجموعه را بازسازی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ شما علاقه دارید کدام نسخه قدیمی از مجموعه Resident Evil در آینده بازسازی شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml