حدس بزنید؛ لوگوی کیا چقدر تغییر کرده؟/ عکس
لوگوی برخی خودروسازان در چند سال اخیر به دلیل تناسب با سیاستهای جدید و یا ایجاد تنوع، تغییر کرده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طراحی مجدد تاریخ سخت است.برای بسیاری از خودروسازان، لوگوهای آنها نشان دهنده چندین دهه میراث است.اما در چند سال گذشته، تعدادی از خودروسازان را دیدهایم که لوگوی نمادین خود را بازطراحی میکنند؛برخی برای بهتر شدن، برخی دیگر برای بدتر شدن، اما اکثر آنها بهطور استثنایی مینیمالیست هستند.
روند لبه های اریب و روکش های نقرهای مدت هاست که از بین رفته است.ازدحام طراحیهای مجدد برای آرمهای خودرو با Mini در سال ۲۰۱۵ آغاز شد، در حالی که برندهایی مانند آئودی، آستون مارتین و BMW در سالهای بعد، این راه را ادامه دادند.
۲۲۷۲۲۷